hey op de config pagina van mijn access point kan ik hem als default installen (access point) repeater of als bridge welke moet ik dan nemen?
en voor beide heb je ook een mac adres nodig waar kan ik deze bekomen?
en als dit opgezet is moet ik dan connecten naar het wireless netwerk van het access point of naar de router ?