Archief - De fun / huge kilmoterstanden thread!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

eniac

Legacy Member
Geen enkel idee. Hij is 2000km geleden binnengeweest, hadden ze dat ding dan feitelijk niet moeten vervangen?

edit: dieselverbruik ligt ook hoger dan normaal.

Slayerbe

Legacy Member
69696
en een klein 2tal uurtjes later 70000
1e keer duitse autobahn en twas plezant :D

Pippoken

Legacy Member
Geen speciale km-stand maar wel een ambetante --> bijna 105000km.... Mag donderdag binnen voor een klein onderhoud..:ironic:

Kwertie

Legacy Member
320 000 met de quattro (vorige donderdag gehaald) ! :unsure:
Nog 120 000 en ik haal whatever9 in en ik ben een pak armer :p.

Kwertie

Legacy Member
Het vraagt gewoon op tijd en stond onderhoud en af en toe eens iets dat breekt, daar ben ik me van bewust :). Maar sommigen halen makkelijk 400-500k, dus ik ben er vrij gerust in dat het blok sterk genoeg is :).

Pippoken

Legacy Member
Kwertie zei:
Het vraagt gewoon op tijd en stond onderhoud en af en toe eens iets dat breekt, daar ben ik me van bewust :). Maar sommigen halen makkelijk 400-500k, dus ik ben er vrij gerust in dat het blok sterk genoeg is :).

't is echt wel een pracht van nen auto, spijtig dat ik er niet heb ingezeten met de meeting :sad:

Dracones

Legacy Member
Vraagske : Moet er ook iemand bij jullie die met bedrijfsvoertuigen rijd ,altijd zijn kilometers invullen in zo een boek

dus op het blad staat ==>
Gegevens auto ( merk,type,nummerplaat)
Gegevens Persoon ( naam , sap nr etc)
dan traject

dus zoiets gelijk da ==> 11/3/09 Lokeren ==> Londerzeel begin km 5416 Km aankomst 5445 ( voor maar iets te zeggen)

De bazen zeg het dat da nu verplicht is voor de co2 taks die ze anders moete betalen :/

Ik vind het vooral irritant,al paar keer vergeten en dan moet ik beginnen uitrekenen :lol:

Kwertie

Legacy Member
Moet zelfs nooit km-stand opschrijven, ingeven of doorgeven :p. Raar systeem bij ons.
't Is gewoon zo dat als ge plots 500€ diesel per maand verdoet, ze rap aan mijn oren zouden trekken, maar voor de rest...

Bubba

Legacy Member
Nee, daar heb ik nog niks van gehoord.

Gewoon KM-stand ingeven bij het tanken, maar voor de rest...

Dracones

Legacy Member
Volgens mij weer typish zo weer iets voor te controleren waar da we overal zitten :/

Ze mogen mij controleren maar het is echt zo irriant elke keer als ge u verplaatst moet je het opschrijven.

Als ze zo beginnen mogen ze een secretaresse meegeven ook zo voor gans mijn papierwinkel :lol:

Ironpole

Legacy Member
M'n pa moet ook gewoon KM-stand opgeven wanneer hij z'n tankkaart erin steekt.
Dat komt dan ook op het bonnetje dat het tankstation afprint.

eniac

Legacy Member
Ingeven bij tanken, zowel bij Esso als bij Dats. Bonnetjes niet nodig, dat wordt zo ook wel bezorgd aan het bedrijf. :)

Brecht

Legacy Member
smorgens voor het aanzetten, de pda in de camionet steken in zijne houder, en de kmstand ingeven op uw dagbegin, en savonds op uw dageinde hetzelfde doen.

Soundstorm

Legacy Member
Ironpole zei:
M'n pa moet ook gewoon KM-stand opgeven wanneer hij z'n tankkaart erin steekt.
Dat komt dan ook op het bonnetje dat het tankstation afprint.
Zou ge da op de een of andere manier ook kunnen fixen zonder tankkaart? Dus da ge km-stand kunt intypen en at het dan op het ticketje staat. Is handiger dan het achteraf op het papierke schrijven :p

Mss door ne knop ingeduwd te houden of zo.

128MB

Legacy Member
6666 op de caddy na bijna 4 maand.

Dracones zei:
Vraagske : Moet er ook iemand bij jullie die met bedrijfsvoertuigen rijd ,altijd zijn kilometers invullen in zo een boek

dus op het blad staat ==>
Gegevens auto ( merk,type,nummerplaat)
Gegevens Persoon ( naam , sap nr etc)
dan traject

dus zoiets gelijk da ==> 11/3/09 Lokeren ==> Londerzeel begin km 5416 Km aankomst 5445 ( voor maar iets te zeggen)

De bazen zeg het dat da nu verplicht is voor de co2 taks die ze anders moete betalen :/

Ik vind het vooral irritant,al paar keer vergeten en dan moet ik beginnen uitrekenen :lol:
Jup, wekelijks een rapport met de gereden kilometers en verste verplaatsing van de dag.
Bij tanken kilometerstand ingeven en om de 7 weken is er controle.

maak een excel bestandje ofzo? als je ergens stop gwn ff naar uw tellerke kijken en intikken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan