Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kwertie zei:Het vraagt gewoon op tijd en stond onderhoud en af en toe eens iets dat breekt, daar ben ik me van bewust. Maar sommigen halen makkelijk 400-500k, dus ik ben er vrij gerust in dat het blok sterk genoeg is
.
ad:

Zou ge da op de een of andere manier ook kunnen fixen zonder tankkaart? Dus da ge km-stand kunt intypen en at het dan op het ticketje staat. Is handiger dan het achteraf op het papierke schrijvenIronpole zei:M'n pa moet ook gewoon KM-stand opgeven wanneer hij z'n tankkaart erin steekt.
Dat komt dan ook op het bonnetje dat het tankstation afprint.

Jup, wekelijks een rapport met de gereden kilometers en verste verplaatsing van de dag.Dracones zei:Vraagske : Moet er ook iemand bij jullie die met bedrijfsvoertuigen rijd ,altijd zijn kilometers invullen in zo een boek
dus op het blad staat ==>
Gegevens auto ( merk,type,nummerplaat)
Gegevens Persoon ( naam , sap nr etc)
dan traject
dus zoiets gelijk da ==> 11/3/09 Lokeren ==> Londerzeel begin km 5416 Km aankomst 5445 ( voor maar iets te zeggen)
De bazen zeg het dat da nu verplicht is voor de co2 taks die ze anders moete betalen :/
Ik vind het vooral irritant,al paar keer vergeten en dan moet ik beginnen uitrekenen![]()