ComputerVISTA
Legacy Member
Kwertie zei:320 000 met de quattro (vorige donderdag gehaald) !
Nog 120 000 en ik haal whatever9 in en ik ben een pak armer.
Allez, dan is't em vergeven dattem trager was

*runs*
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kwertie zei:320 000 met de quattro (vorige donderdag gehaald) !
Nog 120 000 en ik haal whatever9 in en ik ben een pak armer.

danku, kheb al hulp om te helpen zoeken, beetje contacten gelegd binnen het mr2 en toyota wereldje in belgië enzostormsman zei:veel geluk met zoektocht! als je goed zoekt vind je wel een pracht exemplaar

pr0ph3t zei:de corsa zit bijna aan 40.000 (juist twee jaar oud geworden)
de insignia zit aan 1000![]()
.
128MB zei:waar dient in godsnaam dat tripgedoe voor?
om de 4k km springt dat op 0 bij mij

whatever9 zei:i can do better
![]()
