Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kwertie zei:Lol dien gaat daar echt wel 400d mee doen he blijkbaar.
Kwertie zei:vetcoole oranje teller
doet mij denken aan de über computer-schermen die vroeger in het groen-zwart en oranje-zwart te verkrijgen waren![]()

128MB zei:12000 met de caddy
bakje diesel per week ^^
en litertje olie om de 10000
ivar zei:Nu al olie ? Zo ne jonge auto ?


darkslave zei:camionetn eh
onze sprinters verbruiken ook allemaal wa olie![]()
. Ik rij zelf met ne partner en hij heeft nu 20000 km en ik heb nog nooit olie verbruikt. Rijstijl zeker 
ivar zei:Steek het maar op camionet. Ik rij zelf met ne partner en hij heeft nu 20000 km en ik heb nog nooit olie verbruikt. Rijstijl zeker
![]()

ivar zei:Steek het maar op camionet. Ik rij zelf met ne partner en hij heeft nu 20000 km en ik heb nog nooit olie verbruikt. Rijstijl zeker
![]()

Kwertie zei:![]()
Tegen dat er 55 555 op komt, zal't bijna tijd zijn om hem in te ruilen in iets beters.
'k Ben één van de enige die hier nog komt spammen blijkbaar.