crappy iphone foto maar idd, 199 op de gps

210+- op de teller. Ik wou em zo graag aan 200km/h doen de 450.000 doorbreken. Maar NET NET NET niet gelukt dus

'k had nogtans The Cardigans - My Favorite game opstaan
Maar goed. Op 500.000 -> Zelfde liedje, 1 Kmh meer (hopelijk)
en ja het was sarcastisch ^^ zien of jullie het zouden zien
als ik ECHT tips moet geven:
- veel snelwegen gebruiken
- ALTIJD en dan ook echt ALTIJD deftig warmrijden voor je gaat doortrekken
- de olie wordt bij mij te vroeg ververst
- ik trek minstens 1 keer per rit door tot 3600 rpm, de rode lijn ligt op 4500 maar aan 4000 heeft em al maar weinig power meer, en echt hem overforceren doe ik toch niet graag
- 5 km voor je huis rustig gaan rijden zodat alles kan koelen
- nadraaien op de oprit bij koudere temperaturen (turbo smering) wanneer je een korte rit hebt gedaan (en eigenlijk altijd, maar ook ik zondig er vaak tegen als ik op school aankom)
- zorg voor je auto, en dan zorgt zij ook voor jou
