pieroxx
Legacy Member
whatever9 zei:452222 inmiddels
whatever9 zei:45666 't gaat hard ^^
Hoeveel naftbakken rijdt gij er wel niet door op een maandje tijd?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
whatever9 zei:452222 inmiddels
whatever9 zei:45666 't gaat hard ^^

what did you do to it 

pieroxx zei:Hoeveel naftbakken rijdt gij er wel niet door op een maandje tijd?![]()
Preske zei:De auto heeft er maar 10 jaar over gedaan (en dan gok ik dat ik er maar 1/4de van gereden heb)

whatever9 zei:wtf, da's 6666km op 1 jaar. Da heb ik op 1 maand![]()

brechen zei:mijn pepe zijn auto (a4 2.0 fsi ) heeft nu 14 000 km en is ergens 4 jaar oud![]()
whatever9 zei:the horror!
en tis nen automatiek enzo, da ge da pookske rechts kunt zetten en zo sequentieel schakelen zogezegdPreske zei:integendeel,
daar is een koopje aan te doen als ze hem beu zijn/te oud zijn geworden
en staat altijd binnen 
Den Freddie zei:maandag 1.111 zien passeren, 'k kon gene foto trekken want het was nogal druk.
Bij 2.222 een volgende poging wagen
Ook ergens gelezen dat de dagteller in de i20 en i30 maar 3 cijfers kan weergeven
Eens je aan 999km zit springt hij terug naar 0.
DjProbe zei:is bij veel auto's zo zeker ?
bij mij is da ook zo in ieder geval
darkslave zei:733000kut crisis, tgaat te traag ! (31/5/09)
gunnie zei:wiii men eerste 1000kmmet men ET2 Vespa al over de 35.000
![]()