Archief - De "kijk-wat er te koop staat" thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kwertie

Legacy Member
citrofenwick zei:
Een smart roadster is toch een stuk trager?
En das denk ik maar 700cc ofzo
idd, damee dak ook "correct" vergelijk ;) :D

ene is ouder en sneller en goekoper, andere nieuwer en trager en duurder
Stancke zei:
Fuck, kzou dat wel nog willen zoiets! Andere zanten op en gaaaaaaaaan! Kost geen kloot aan verzekering, goedkope onderdelen (?), ideale funbak.

Zou ik ook denken, hoewel ander zanten al snel wa pk'tjes gaan opslorpen vrees 'k :p.

Stancke

Legacy Member
Er zijn er dus nog die op zoek zijn naar van die bommen op wielen. Kzou dringend moeten verder blokken maar arh, zit weer constant te zoeken:p

jvc

Legacy Member
Stancke zei:
Er zijn er dus nog die op zoek zijn naar van die bommen op wielen. Kzou dringend moeten verder blokken maar arh, zit weer constant te zoeken:p

Het is dan ook de enigste manier om wat plezier te hebben als jonge gast zonder u blauw te betalen aan verzekering. Tegenwoordig zijn alle wagens veel te zwaar waardoor je direct een redelijke motor moet kiezen om een ietwat sportief gevoel te hebben.

sluysen

Legacy Member
die swift wel veel lelijk getuned..

ik wil gewoon zo'n karreke voor iedereen uit te lachen...
dan denken ze ja welk stom karreke hebde gekocht maar als da dan onder de 8 naar 100 gaat en een goeie 100 paarden heeft lachen ze wel minder :D

sluysen

Legacy Member
meeste zijn wel butt ugly :D
enkel die R5 en die clio williams valt nog mee (en die R21 ook wel nog)

denkimi

Legacy Member
dat is net het leuke aan underdogwagens. wie verwacht er nu dat een oude lelijke renault snel gaat? :D

Preske

Legacy Member
sluysen zei:
bolt da eigenlijk goe..?

was de 1ste auto die 100pk per liter had.
het is een 993cc motor en heeft 101pk. is zonder veel zever te tunen naar 150-170pk, en de extremen halen er 250+ uit.
die zijn natuurlijk niet voor dagelijks gebruik :)

denkimi

Legacy Member

pr0ph3t

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
Wat komt er in de plaats?
Een 9,5J brede 15" met getrokken band? :D:D

how about
nen 8J of 7,5J brede 17" er met ne licht getrokken band en vrij diepen boord

Preske

Legacy Member
den-kimi zei:
kuch kuch

Autovergelijker | Renault 5 Turbo specificaties - powered by CarBase - AutoWeek.nl

160pk uit een 1.4, en dat 5 jaar voor de charade gtti uitkwam
gemakkelijk te tunen naar +200pk, 300pk is ook mogelijk maar dan moet ge meer kosten doen

ik herhaal ook maar wat wikipedia en alle andere sites zeggen :p

Destroyer zei:
Car Ad: Detailed Item View

T3 buske met VR6 & LPG, jammer dat zoiets in belgië niet is in te schrijven, zou anders wel heel leuk zijn om mee rond te rijden :( en gewoon te slapen waar ge wilt :p

nen T3 is toch ne turkenbak :p

denkimi

Legacy Member
Preske zei:
ik herhaal ook maar wat wikipedia en alle andere sites zeggen :p

dan zijn wikipedia en alle andere sites mis ;)

100pk uit een 1.0 turbo is niet speciaal, moest het nu nog 100pk uit een atmosferische motor (die meer dan 150k km meegaat) zijn dan had ge in die tijd een prestatie.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan