Destroyer
Legacy Member
Preske zei:ik herhaal ook maar wat wikipedia en alle andere sites zeggen
nen T3 is toch ne turkenbak![]()
persoonlijk nog nooit nen turk met een T3 zien rijden ze...
kvind da wel nog vet, gewoon als feestkar

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Preske zei:ik herhaal ook maar wat wikipedia en alle andere sites zeggen
nen T3 is toch ne turkenbak![]()

FUCK YOU!!!Preske zei:nen T3 is toch ne turkenbak![]()



den-kimi zei:dan zijn wikipedia en alle andere sites mis
100pk uit een 1.0 turbo is niet speciaal, moest het nu nog 100pk uit een atmosferische motor (die meer dan 150k km meegaat) zijn dan had ge in die tijd een prestatie.
Destroyer zei:persoonlijk nog nooit nen turk met een T3 zien rijden ze...
kvind da wel nog vet, gewoon als feestkar![]()
Dude87 zei:FUCK YOU!!!
ne mercedes is ne turkenbak, t3 buskes en degene dervoor zijn hippiebakskes
trouwens da interieus van da t3 buske is echt modern vergeleken met het mijne
en me dienen bodykit derop ziet em eruit als een A-TEAM buske![]()

FroFro zei:

GaMe® zei:Da vliegt echt??![]()

Rocknsad zei:

GaMe® zei:Da vliegt echt??![]()
Rocknsad zei:
beheers uStancke zei:*I just can't get you out of my head*
Car Ad: Detailed Item View

sluysen zei:en gelijk heb je
wilk eigenlijk ook wel nog
of een golf gti (1 of 2, 5 of 6 mag mss ook nog)



