Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
night ghost 128 zei:Wat is jullie mening over deze wagen.
Ik weet dat hij vanachter lichtjes geblutst is, maar zou het veel kosten om dat te laten maken? (gemiddeld prijs dan)
Maar afgezien daarvan, zou het een goede koop zijn?
|) ][ |V| ][;11163817 zei:Wa scheelt er me die motorkap?
Stancke zei:En met die zijvleugel? Die kleuren zijn precies mattiger dan de rest van de wagen, zeker dat het geen accidenté is?
johan tb zei:een ander iets waarom staat die op spaanse platen?![]()
night ghost 128 zei:Dat was mij ook al opgevallen. Die kleur is precies niet volledig juist.
Ik hoop dat dat gewoon aan de foto ligt.

night ghost 128 zei:Dat was mij ook al opgevallen. Die kleur is precies niet volledig juist.
Ik hoop dat dat gewoon aan de foto ligt.
Geen idee.
't Is gewoon, ik vind de auto zelf wel mooi. Het model, de kleur, iets minder belangrijk de motor (als die cijfers kloppen, dit weet ik eigenlijk niet).
Maar ik heb mijn twijfels en vandaar mijn vraag.
Kwertie zei:95 plaatsen en 230pk
Maar wat vang je daarmee aan??
Die kerel verkoopt dit ook.2$t0n3d2k!|l zei:

Damn, aan da autoke is alles gedaan om da lelijk te maken! Da dak bvb2$t0n3d2k!|l zei:

Ook al vaak gedacht, bus kopen, alles strippen, ramen donker maken, bubbelbad daarin, kingsized bed, plasmatv, salon,... ZALIGmOnKeYbUtt zei:zo'n bus , alles strippen coole lounge in en je hebt je rijdend chillplekje![]()
Fuck een huis, leve de bus!
En da heb ik ook al vaak gedachtSoundstorm zei:Die kerel verkoopt dit ook.
Kart toegelaten op de weg (Europees goedgekeurd) aangeboden > Quads/trikes > Motoren > kapaza.be
Aangezien da met motoplakken is, veronderstel ik da ge daar nooit mee naar de keuring moet.
Hoe zit da juist met motorische aanpassingen van moto's?![]()
alles zo fel mogelijk veranderen naar een fatsoenlijke kart, en dan de motor van ne R6/R1/iets gelijkaardigs daarop, en dan gaan
Ik kan me echt niks leukers inbeelden voor op straat, ECHT ni 