Archief - De "kijk-wat er te koop staat" thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sluysen

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Wat is jullie mening over deze wagen.
Ik weet dat hij vanachter lichtjes geblutst is, maar zou het veel kosten om dat te laten maken? (gemiddeld prijs dan)

Maar afgezien daarvan, zou het een goede koop zijn?

zou ik zeker niet kopen
overal schade!
tis niet meer de originele capeau en linkse gardebou ook niet
aan de rechtse kant van bumper ook schade
achterkant staat ook vol met krassen en blutsen
en wsl nog heel veel meer die mooi verborgen is voor de foto..
chasis een duw gekregen fzo..

ng

Legacy Member
|) ][ |V| ][;11163817 zei:
Wa scheelt er me die motorkap?

Stancke zei:
En met die zijvleugel? Die kleuren zijn precies mattiger dan de rest van de wagen, zeker dat het geen accidenté is?

Dat was mij ook al opgevallen. Die kleur is precies niet volledig juist.
Ik hoop dat dat gewoon aan de foto ligt.

johan tb zei:
een ander iets waarom staat die op spaanse platen? :unsure:

Geen idee.



't Is gewoon, ik vind de auto zelf wel mooi. Het model, de kleur, iets minder belangrijk de motor (als die cijfers kloppen, dit weet ik eigenlijk niet).

Maar ik heb mijn twijfels en vandaar mijn vraag.

|) ][ |V| ][

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Dat was mij ook al opgevallen. Die kleur is precies niet volledig juist.
Ik hoop dat dat gewoon aan de foto ligt.

Ligt niet aan de foto hoor, is de verf :p

inspiratieloos

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Dat was mij ook al opgevallen. Die kleur is precies niet volledig juist.
Ik hoop dat dat gewoon aan de foto ligt.

Geen idee.

't Is gewoon, ik vind de auto zelf wel mooi. Het model, de kleur, iets minder belangrijk de motor (als die cijfers kloppen, dit weet ik eigenlijk niet).

Maar ik heb mijn twijfels en vandaar mijn vraag.

neen, die cijfers kloppen niet, 130 pk op 1250 kg zit sneller dan 10 sec na 100 en top ligt tegen de 200 ipv 180.

Je ziet toch dat die wagen niet in orde is, overal krassen, blutsen, kleurschakeringen. Zou ik zeker niet kopen!

Soundstorm

Legacy Member
Jammer dat die niet wat hoger zijn. Maar toch een beetje duur op het eerste zicht.

En de meeste van da type hunnen automaat is naar de klote.

mOnKeYbUtt

Legacy Member
zo'n bus , alles strippen coole lounge in en je hebt je rijdend chillplekje:D

Gromme

Legacy Member
Is die Necadis eigenlijk een goede handelszaak van tweedehandswagens?

Terror Factor

Legacy Member
2$t0n3d2k!|l zei:
Damn, aan da autoke is alles gedaan om da lelijk te maken! Da dak bvb :puke:
mOnKeYbUtt zei:
zo'n bus , alles strippen coole lounge in en je hebt je rijdend chillplekje:D
Ook al vaak gedacht, bus kopen, alles strippen, ramen donker maken, bubbelbad daarin, kingsized bed, plasmatv, salon,... ZALIG :D Fuck een huis, leve de bus!:D

Soundstorm zei:
Die kerel verkoopt dit ook.
Kart toegelaten op de weg (Europees goedgekeurd) aangeboden > Quads/trikes > Motoren > kapaza.be

Aangezien da met motoplakken is, veronderstel ik da ge daar nooit mee naar de keuring moet.
Hoe zit da juist met motorische aanpassingen van moto's? :evil:
En da heb ik ook al vaak gedacht:p alles zo fel mogelijk veranderen naar een fatsoenlijke kart, en dan de motor van ne R6/R1/iets gelijkaardigs daarop, en dan gaan:D Ik kan me echt niks leukers inbeelden voor op straat, ECHT ni :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan