Archief - De "kijk-wat er te koop staat" thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Caracalla

Legacy Member
weet dr nog iemand links met zo'n veilingssites?

'k vind da wel interessant

BlueSkyraider

Legacy Member
Caracalla zei:
weet dr nog iemand links met zo'n veilingssites?

'k vind da wel interessant

Online veiling van machines en inventaris - Troostwijk Veilingen is er ook nog eentje.

Let wel: laat u niet vangen.

Bij de biedingsprijs moet je nog 21% btw bijtellen + het zogenaamde "opgeld" 17%, en op dat opgeld moet je ook nog eens btw rekenen.
Dus in een simpel sommetje:
uiteindelijke betaalprijs = bod + 21% + 17% + (21% van die 17%)

vb: winnend bod = €200
uiteindelijk te betalen: 200 + 42 + 34 + 7,14 = 283,14
Correct me if i'm wrong :)

Crashtestdummy

Legacy Member
128MB zei:
kvraag mij eigenlijk af welk systeem daarin zit om te draaien? :unsure:

moestek nu 50k euro kunnen missen :love:

kvraag mij af hoe hij zijn auto op die palletten heeft gezet :/ aangezien hij ook in een magazijn staat denkek me de clark me de versetten deronder :sop:

classic me 220pk, kvind em eigenlijk een goe alternatief voor een e30 me wa subtielere velgskes eronder, nen echten underdog die nog nie overdreven veel kost ^^

Terror Factor

Legacy Member
Dude87 zei:
kvraag mij eigenlijk af welk systeem daarin zit om te draaien? :unsure:

moestek nu 50k euro kunnen missen :love:

kvraag mij af hoe hij zijn auto op die palletten heeft gezet :/ aangezien hij ook in een magazijn staat denkek me de clark me de versetten deronder :sop:

classic me 220pk, kvind em eigenlijk een goe alternatief voor een e30 me wa subtielere velgskes eronder, nen echten underdog die nog nie overdreven veel kost ^^
Da's wel nog een bruut ding, die maserati, wel iets duurder als ne E30 :p

Crashtestdummy

Legacy Member
ma goekoper dan een e30 m3, me meer pk's en minder cilinderinhoud dus goekopere taks of verzekering denkek? :unsure:

Terror Factor

Legacy Member
Daar zit misschien wel iets in ja :p

Hoe vallen die oude maserati's eigenlijk mee qua betrouwbaarheid? 'k weet ni waarom, ma 'k heb zo t gevoel da die dingen redelijk onderhoudsintensief zijn, en waarschijnlijk dan nog eens duur onderhoud ook :/

Nuja, 't is een gevoel he:p

Kwertie

Legacy Member
idd
al ziét deze er wel héél mooi uit onder de kap :p. Kan bedriegen uiteraard...

GlEnN_87

Legacy Member
Terror Factor zei:
Daar zit misschien wel iets in ja :p

Hoe vallen die oude maserati's eigenlijk mee qua betrouwbaarheid? 'k weet ni waarom, ma 'k heb zo t gevoel da die dingen redelijk onderhoudsintensief zijn, en waarschijnlijk dan nog eens duur onderhoud ook :/

Nuja, 't is een gevoel he:p

De motor is eigenlijk het enige goede aan een Maserati, de rest vraagt veel onderhoud en opvolging. Versnellingsbak, elektrische onderdelen, roest, interieur onderdelen, afsluitrubbers (ramen, deuren), ... --> grootste kans op falen

Onderhoud in een Maserati garage is onbetaalbaar voor de gewone werkmens, de ontvangst alleen al komt neer op enkele honderden euro's.
Het is aangeraden om zelf het onderhoud te doen als je geen geld teveel hebt.

Onderdelen kosten minder dan je denkt, goedkoper dan onderdelen van de grote Duitse merken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan