Archief - De "kijk-wat er te koop staat" thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gromme

Legacy Member
Die achterkant van die RX-8 is echt spuuglelijk... alé gewoonweg heel die auto.

Spijtig, want het ziet er wel naar uit dat de mens skills heeft maar gewoon geen goed inzicht en smaak. :-)

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Die groene Mercedes :D Wereldberoemd op Mercedes-forums en steevast gruwelijk lelijk genoemd :p

DaCrashOveride

Legacy Member
Maar die RX8 is wel afgewerkt...
Allez op 1ste zicht toch... Maar kvind hem ook lelijk...

sarnath

Legacy Member
lol man, die is wel gespecialiseerd in het verkopen van rotzooi?

Tweedehands auto / 64.846 tweedehands auto's te koop - AutoScout24 België

Tweedehands auto / 64.846 tweedehands auto's te koop - AutoScout24 België

Dude87 zei:
kvraag mij eigenlijk af welk systeem daarin zit om te draaien? :unsure:

moestek nu 50k euro kunnen missen :love:

kvraag mij af hoe hij zijn auto op die palletten heeft gezet :/ aangezien hij ook in een magazijn staat denkek me de clark me de versetten deronder :sop:

classic me 220pk, kvind em eigenlijk een goe alternatief voor een e30 me wa subtielere velgskes eronder, nen echten underdog die nog nie overdreven veel kost ^^

hehe die lambo had ik ook al es gezien, waarom die die daar zo heeft gezet, tis een raadsel :p

die maserati is wel zalig man, damn, die ziet er enorm goed uit voor die prijs.

SpeedFreak.be

Legacy Member
en de prijzen die laatste bv 14 jaar oud 210.000 km op de teller en dan nog 7.500 euro durven te vragen om over het feit dat ze zo lelijk zijn als de nacht nog maar te zwijgen mss iets voor de torretuners.. :wtf:

n9ne

Legacy Member
Ik doe echt niet veel kilometers dus dat zou eiglijk perfect zijn voor mij, ruime koffer ook :love: Alleen jammer dat het zo ver is om te gaan kijken.

Guardian-X-

Legacy Member
Car Ad: Detailed Item View

Spijtig van die gatlelijke bodykit :S

Prijs valt nog goed mee eigenlijk .. alleen da ding onderhouden zal wss stukken van mensen kosten ?

Alsk da zo zie leeft de skyline droom weer op ... got to get it out of my head ...

( btw @ rocketeer : hebde de R34 GTR zien staan da johan wegdoet ? Diene met de Mine's motor ? wat een beest jong. Echt kzou veel liever eens achter het stuur zitten van dat machien dan achter et stuur van ne ferrari ze ... )

[LRRP]

Legacy Member
Krijg je dat wel gekeurd, motor is niet echt origineel meer. Nog maar te zwijgen over het verbruik van zo'n beest :p

Guardian-X-

Legacy Member
[LRRP];11177315 zei:
Krijg je dat wel gekeurd, motor is niet echt origineel meer. Nog maar te zwijgen over het verbruik van zo'n beest :p

Verbruik zal idd nie mals zijn :p

Enja zie me zoal toekomen op de keuring ... als ze keer da gas indrukken voor de uitstoot te meten ^^ iedereen ginder tijdelijk doof :lol:

lammeken

Legacy Member
Staat te koop in Nederland:

07011083.JPG

07011083c.JPG

07011083b.JPG


specificaties:

Bouwjaar: 07/2007
Brandstof: Benzine
Gewicht: 1895
Kleur: Blauw
KM stand: 8000
Kleur interieur: Zwart
Bekleding: Leer
Prijs: Op aanvraag
Opmerking: CO2-emission: 571
Top speed in km/h: 400
0-100 km/h in sec: 2,5
Max power. in kW/HP: 736/1001
Max torque in Nm: n/a
Displacement in cm3: 7.993
Engine: 8.0 litre W16
Transmission: semi-automatic

Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Light Blue with Dark Blue leather
Date of delivery 27-07-2007 at Molsheim factory
European car with C.O.C certificate
Car is on stock and ready to go.

Also for sale specially prepared transport truck Mercedes-Benz Atego 1523 in Bugatti Light Blue color.

Staat te koop bij van vliet
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan