Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Guardian-X- zei:Verbruik zal idd nie mals zijn![]()
Enja zie me zoal toekomen op de keuring ... als ze keer da gas indrukken voor de uitstoot te meten ^^ iedereen ginder tijdelijk doof![]()


Opmerking: CO2-emission: 571

ComputerVISTA zei:Das nu eenmaal het kleur van Bugatti, zoals rood dat is voor Ferrari![]()
Guardian-X- zei:Car Ad: Detailed Item View
Spijtig van die gatlelijke bodykit![]()
Prijs valt nog goed mee eigenlijk .. alleen da ding onderhouden zal wss stukken van mensen kosten ?
Alsk da zo zie leeft de skyline droom weer op ... got to get it out of my head ...
( btw @ rocketeer : hebde de R34 GTR zien staan da johan wegdoet ? Diene met de Mine's motor ? wat een beest jong. Echt kzou veel liever eens achter het stuur zitten van dat machien dan achter et stuur van ne ferrari ze ... )


[B]Rocketeer;11178672 zei:Prijs is serieus laag voor zo een beest
Ik vraag mij af wat de catch is![]()
de standaard GT-R kit is veel mooier imo .. net nie over the top.
Mss hebbe ze heel den tijd met ne nismo cluster gereden en dan die ouwe er weer opgezet en komen ze zo aan de wel heel lage km stand. Occasies hé ... ge zijt nooit zeker ivm wat ge koopt
[B]Rocketeer;11178672 zei:Yep, die heb ik vroeger zelfs gehoord toen hij nog bij double D stond
Dat is inderdaad een serieus beestje.
Ook lage prijs voor wat de R34 GT-R is.
Titanium uitlaatlijn enal eronder.
[LRRP];11178354 zei:Doet me denken aan een kennis zijn golf 2 diesel. Kerel geeft volgas voor de roettest. En toen plots, een wolk roet dat je de wagen niet meer zag staan![]()
Kerel van de keuring: uw auto gebruikt precies ook een beetje olie...

7ValeN7 zei:

johan tb zei:Lijkt me idd weinig gezien dat die van 2004 is en 36.000 km heeft is wel een RHD.![]()
Ik zou hem houden[LRRP];11180249 zei:Het stuur staat rechts hé. Nu mogen zijn mij die wagen nog geven. Ik zou hem toch weg doen ze. Rechts sturen![]()
Stuur rechts of links maakt niet veel uit, je moet er gwn in het begin aan wennen.
Autoweb free cars ads - no catchInhalen lijkt me niet altijd even leukgizmo_1987 zei:Ik zou hem houdenStuur rechts of links maakt niet veel uit, je moet er gwn in het begin aan wennen.
Voor de rest zal het wel meevallen?brechen zei:ik wil naar engeland gaan wonenAutoweb free cars ads - no catch
wie spreekt hier van een weekendkarStancke zei:Wel? Ideaal als weekendkar toch, ondanks dat het stuur rechts staat? Beter ga je ze niet vinden denk ik.

|) ][ |V| ][;11173879 zei:Die groene MercedesWereldberoemd op Mercedes-forums en steevast gruwelijk lelijk genoemd
![]()

DaCrashOveride zei:Maar die RX8 is wel afgewerkt...
Allez op 1ste zicht toch... Maar kvind hem ook lelijk...

Linckxs zei:lol man, die is wel gespecialiseerd in het verkopen van rotzooi?
Tweedehands auto / 64.846 tweedehands auto's te koop - AutoScout24 België
Tweedehands auto / 64.846 tweedehands auto's te koop - AutoScout24 België
hehe die lambo had ik ook al es gezien, waarom die die daar zo heeft gezet, tis een raadsel
die maserati is wel zalig man, damn, die ziet er enorm goed uit voor die prijs.