Archief - De "kijk-wat er te koop staat" thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ComputerVISTA

Legacy Member
Das nu eenmaal het kleur van Bugatti, zoals rood dat is voor Ferrari :p

[LRRP]

Legacy Member
Guardian-X- zei:
Verbruik zal idd nie mals zijn :p

Enja zie me zoal toekomen op de keuring ... als ze keer da gas indrukken voor de uitstoot te meten ^^ iedereen ginder tijdelijk doof :lol:

:lol: :lol: :lol:
Doet me denken aan een kennis zijn golf 2 diesel. Kerel geeft volgas voor de roettest. En toen plots, een wolk roet dat je de wagen niet meer zag staan :lol:
Kerel van de keuring: uw auto gebruikt precies ook een beetje olie...
:rofl:

sluysen

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Das nu eenmaal het kleur van Bugatti, zoals rood dat is voor Ferrari :p

past imo niet op een veyron
ma bv wel hierop
Bugatti09.jpg

[B]Rocketeer

Legacy Member
Guardian-X- zei:
Car Ad: Detailed Item View

Spijtig van die gatlelijke bodykit :S

Prijs valt nog goed mee eigenlijk .. alleen da ding onderhouden zal wss stukken van mensen kosten ?

Alsk da zo zie leeft de skyline droom weer op ... got to get it out of my head ...

( btw @ rocketeer : hebde de R34 GTR zien staan da johan wegdoet ? Diene met de Mine's motor ? wat een beest jong. Echt kzou veel liever eens achter het stuur zitten van dat machien dan achter et stuur van ne ferrari ze ... )

Prijs is serieus laag voor zo een beest :)
Ik vraag mij af wat de catch is ;)

Yep, die heb ik vroeger zelfs gehoord toen hij nog bij double D stond
Dat is inderdaad een serieus beestje.
Ook lage prijs voor wat de R34 GT-R is.

Titanium uitlaatlijn enal eronder.


@[LRRP]: ja krijg je nog gekeurd.
Zijn hier genoeg zo een wagens gekeurd.

In Luxemburg krijg je dit niet gekeurd.
Daar moet homologatie met een originele motor gebeuren en nadien mag je ermee doen wat je wilt

Guardian-X-

Legacy Member
[B]Rocketeer;11178672 zei:
Prijs is serieus laag voor zo een beest :)
Ik vraag mij af wat de catch is ;)

Jah het lijkt idd wel een beetje "te" goedkoop ... Zitten serieuze onderdelen onder zoals die brembo remmen ( zal wel paar K kosten ) om nog maar te zwijgen van engine mod's. Maar wat waren die gasten aan het denken toen ze diene bodykit eronder staken :S de standaard GT-R kit is veel mooier imo .. net nie over the top.

Alleen raar de ze de standaard gauge cluster erop gelaten hebben? azo een beest en den teller gaat maar tot 180 :unsure: Mss hebbe ze heel den tijd met ne nismo cluster gereden en dan die ouwe er weer opgezet en komen ze zo aan de wel heel lage km stand. Occasies hé ... ge zijt nooit zeker ivm wat ge koopt :(

[B]Rocketeer;11178672 zei:
Yep, die heb ik vroeger zelfs gehoord toen hij nog bij double D stond
Dat is inderdaad een serieus beestje.
Ook lage prijs voor wat de R34 GT-R is.

Titanium uitlaatlijn enal eronder.

Heb em nog niet IRL gezien/gehoord stond te koop op ne 2dehands site ma ben vergete dewelke... Echt een droom machien :love:

Ivm de prijs heb je gelijk. Ik wil gewoon niet weten wat dat moet gekost hebben om die auto bij mines te krijgen en hem laten upgraden en hem dan weer terug te halen. Wss zat hij dan al over de aankoopprijs van de wagen zelf. En dan nog een belachelijk lage km stand na de upgrade ( 500 mijl dachtik ? )




[LRRP];11178354 zei:
Doet me denken aan een kennis zijn golf 2 diesel. Kerel geeft volgas voor de roettest. En toen plots, een wolk roet dat je de wagen niet meer zag staan :lol:
Kerel van de keuring: uw auto gebruikt precies ook een beetje olie...

:rofl:

[LRRP]

Legacy Member
Het stuur staat rechts hé. Nu mogen zijn mij die wagen nog geven. Ik zou hem toch weg doen ze. Rechts sturen :tongue:

Guardian-X-

Legacy Member
johan tb zei:
Lijkt me idd weinig gezien dat die van 2004 is en 36.000 km heeft is wel een RHD. :)

Is idd te weinig .. ding zou meer tegen de 20k moeten gaan met die km stand. Dat het ne import is gaat zoveel van de prijs nief af doen denk ik.

Komt wss uit de UK gezien et miles zijn en lijkt me niet dat de evo's ginder zomaar 5k te goedkoop over de toonbank gaan.

Gizmo_1987

Legacy Member
[LRRP];11180249 zei:
Het stuur staat rechts hé. Nu mogen zijn mij die wagen nog geven. Ik zou hem toch weg doen ze. Rechts sturen :tongue:
Ik zou hem houden :D Stuur rechts of links maakt niet veel uit, je moet er gwn in het begin aan wennen.

fraCk

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
Ik zou hem houden :D Stuur rechts of links maakt niet veel uit, je moet er gwn in het begin aan wennen.
Inhalen lijkt me niet altijd even leuk :p Voor de rest zal het wel meevallen?

Preske

Legacy Member
|) ][ |V| ][;11173879 zei:
Die groene Mercedes :D Wereldberoemd op Mercedes-forums en steevast gruwelijk lelijk genoemd :p

links please :)

DaCrashOveride zei:
Maar die RX8 is wel afgewerkt...
Allez op 1ste zicht toch... Maar kvind hem ook lelijk...

niemand zegt iets over de afwerking, die zal wel in orde zijn, het is gewoon lelijk :)

Linckxs zei:
lol man, die is wel gespecialiseerd in het verkopen van rotzooi?

Tweedehands auto / 64.846 tweedehands auto's te koop - AutoScout24 België

Tweedehands auto / 64.846 tweedehands auto's te koop - AutoScout24 België



hehe die lambo had ik ook al es gezien, waarom die die daar zo heeft gezet, tis een raadsel :p

die maserati is wel zalig man, damn, die ziet er enorm goed uit voor die prijs.

dir ford focus komt mij akelig bekend voor...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan