[B]Rocketeer
Legacy Member
Ik denk niet dat ze een nieuw blok gebruiken, want zoals je zelf al zegt: die bouwen ze niet meer.
Zoiezo maakt het niet zoveel uit, aangezien bijna het hele blok inwedig moet verandert worden om zoveel pk's eruit te halen.
Tuning van Japanse wagens enzo leeft in de UK uiteraard veel meer als hier in België
We hebben een hele kleine afzetmarkt (in de 30 wagens rijden er hier in België rond als je alle types van skylines telt)
Is voor een stuk ook normaal:
1) Wagen is rechts gestuurd
2) Lang wachten op papieren (in de UK de volle 2-3 dagen)
3) Onderdelen aankopen en importeren neemt heel veel tijd in beslag (mijn velgen vb 3 maanden bij de douane gelegen)
4) Tuningwetgeving is hier echt om van te bleiten
Zoiezo maakt het niet zoveel uit, aangezien bijna het hele blok inwedig moet verandert worden om zoveel pk's eruit te halen.
Tuning van Japanse wagens enzo leeft in de UK uiteraard veel meer als hier in België
We hebben een hele kleine afzetmarkt (in de 30 wagens rijden er hier in België rond als je alle types van skylines telt)
Is voor een stuk ook normaal:
1) Wagen is rechts gestuurd
2) Lang wachten op papieren (in de UK de volle 2-3 dagen)
3) Onderdelen aankopen en importeren neemt heel veel tijd in beslag (mijn velgen vb 3 maanden bij de douane gelegen)
4) Tuningwetgeving is hier echt om van te bleiten
waarom hebben ze die auto's hier niet gewoon verkocht
. Normaal ging ik voor ne Evo 8-9 / Wrx Sti uit BE gaan maarja kan geen goeie deals vinden daarvoor.


.