Archief - De "kijk-wat er te koop staat" thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kilroy

Legacy Member
mss scam, anders staan er gewoon de verkeerde foto's bij, de prijs klopt wel voor de omschrijving :)

met andere woorden, op die foto's staat geen 523i uit 97 :)

Kwertie

Legacy Member
tis alweer weg :D

van die "opmerkelijke" advertenties zijn toch altijd rap weg e :p

Waelvis

Legacy Member
Binnen een 5-tal maand wordt mn eerste kindje geboren.
Ik rijd nu met een opel corsa (1998, 1.0 benzine) rond. Dit is een 3-deurs, en imho wat te klein om er steeds een baby in en uit te sleuren.

Daarom zou ik tegen dan graag een iets grotere auto hebben. Ik had gedacht iets in de trend van een focus, astra, ... Een auto a la avensis, vectra, ... is ook wel goed, maar met mijn vrij beperkte budget vrees ik dat dit nogal moelijk zal worden.
Het zal dus natuurlijk geen auto worden om zwaar mee te gaan racen, hij moet dus niet overdreven veel pk's en zo hebben. Ik zoek dus een normale gezinswagen. Alhoewel ik liefst minimum een 1.4 hebben.

Mijn budget is ongeveer 6000 euro. Kzou liefst enen hebben van maximum 5-6 jaar oud, 4 of 5-deurs. Ik doe een 15000 a 20000 km per jaar, dus benzine of diesel maakt niet zoveel uit denk ik.
Citroën wil ik sowieso niet, voor de rest speelt het merk niet zo een grote rol.

De auto mag er ook niet te vrouwelijk uitzien uiteraard. en ik zou er graag nog zo lang mogelijk (neem nu een jaar of 7) mee willen rijden.


Hebben jullie tips of zo, naar wat ik best uitkijk, en hoeveel kans ik heb om met mijn 'eisen' een deftige wagen te vinden?

Soundstorm

Legacy Member
Timmeke154 zei:
Das idd wel een schoon bakske. Maar zou die wel nog te koop zijn? Advertentie is al 1 jaar oud.

Verbruik zal afhangen van de motor dat daar in ligt. Na eens snel zoeken zaten daar motoren in van 1.2 tot 1.6 (en een 3.0 V6). Weegt niet zo veel, dus verbruik zal mss wel meevallen. Natuurlijk wel met carburatoren. Ik gok ergens rond de 10-12 liter of zo.

SpeedFreak.be

Legacy Member
3 jaar oud hoe dat: zoekertje geplaatst op 27 februari 2008 aangepast op 06 oktober 2008. ;)

Soundstorm

Legacy Member
Woops, moest dus 1 jaar zijn :p

Oktober is wel al wa dichter bij, maar nog steeds 4 maand geleden.

Frisko

Legacy Member
ik vin da ook nen prachtauto en die prijzen zijn ook redelijk laag van die modellen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan