MorGo7h
Legacy Member
Stancke zei:Mmm, heb ik al gezegd dat je mijnen maat zijt eigenlijk?
Mhhh, nee

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stancke zei:Mmm, heb ik al gezegd dat je mijnen maat zijt eigenlijk?

Guardian-X- zei:Dus dan bekijken ze de wagen van onder tot boven tijdens de homologatie? Of is dit enkel papierwerk?
Zit al efkes te zoeken wat ze allemaal doen tijdens homologeren maar kan er weinig of niks van vinden ..
going to the dentist 
CorollaForum • Toon onderwerp - Toyo Trammpio Semislicks: 185/60/14brechen zei:iemand semi slicks kopen?CorollaForum • Toon onderwerp - Toyo Trammpio Semislicks: 185/60/14
BlueSkyraider zei:Efkes reclame maken voor de auto van m'n tandiste die te koop staat. Ze gaat een nieuw model MX-5 aanschaffen.
De huidige is van 1992, nog met echte Mazda motor, en één van de zeldzame exemplaren met sper-diff. 132000km en MET hardtop. Recentelijk distributieriem e.d. vervangen.
Linkje met foto en meer uitleg: Mazda MX-5 van 1992
Staat echt in propere staat. Altijd binnen in verwarmde garage gestaan.
Sinds ik een paar weken weet dat ze autoliefhebber is, en ze weet er nog wat van ook. Igoing to the dentist
![]()
soulreaper zei:Van de dentiste of van de auto?![]()


[B]Rocketeer;11188921 zei:Homologatie kijkt inderdaad alles na.
Is de wagen gestolen, klopt het chassisnummer nog wel, staat hij regelementair voor de keuring,...
Mijne heeft enkele weken in Brussel gestaan bij de homologatiedienst.
Worden meestal wel wat dingen afgehaald hoor bij een getunede wagen om hem door de homologatie te krijgen (suspension gaat er meestal volledig onderuit en vervangen door standaard, katalysator gaat er terug onder, mistlicht achteraan geplaatst, koplampen omgebouwd,...)
Vermogentest doen ze alvast niet.

BlueSkyraider zei:Efkes reclame maken voor de auto van m'n tandiste die te koop staat. Ze gaat een nieuw model MX-5 aanschaffen.
De huidige is van 1992, nog met echte Mazda motor, en één van de zeldzame exemplaren met sper-diff. 132000km en MET hardtop. Recentelijk distributieriem e.d. vervangen.
Linkje met foto en meer uitleg: Mazda MX-5 van 1992
Staat echt in propere staat. Altijd binnen in verwarmde garage gestaan.
Sinds ik een paar weken weet dat ze autoliefhebber is, en ze weet er nog wat van ook. Igoing to the dentist
![]()
