Archief - De "kijk-wat er te koop staat" thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[B]Rocketeer

Legacy Member
Guardian-X- zei:
Dus dan bekijken ze de wagen van onder tot boven tijdens de homologatie? Of is dit enkel papierwerk?

Zit al efkes te zoeken wat ze allemaal doen tijdens homologeren maar kan er weinig of niks van vinden ..


Homologatie kijkt inderdaad alles na.
Is de wagen gestolen, klopt het chassisnummer nog wel, staat hij regelementair voor de keuring,...

Mijne heeft enkele weken in Brussel gestaan bij de homologatiedienst.

Worden meestal wel wat dingen afgehaald hoor bij een getunede wagen om hem door de homologatie te krijgen (suspension gaat er meestal volledig onderuit en vervangen door standaard, katalysator gaat er terug onder, mistlicht achteraan geplaatst, koplampen omgebouwd,...)

Vermogentest doen ze alvast niet.

BlueSkyraider

Legacy Member
Efkes reclame maken voor de auto van m'n tandiste die te koop staat. Ze gaat een nieuw model MX-5 aanschaffen.
De huidige is van 1992, nog met echte Mazda motor, en één van de zeldzame exemplaren met sper-diff. 132000km en MET hardtop. Recentelijk distributieriem e.d. vervangen.
Linkje met foto en meer uitleg: Mazda MX-5 van 1992

Staat echt in propere staat. Altijd binnen in verwarmde garage gestaan.

Sinds ik een paar weken weet dat ze autoliefhebber is, en ze weet er nog wat van ook. I :love: going to the dentist :D

Preske

Legacy Member
BlueSkyraider zei:
Efkes reclame maken voor de auto van m'n tandiste die te koop staat. Ze gaat een nieuw model MX-5 aanschaffen.
De huidige is van 1992, nog met echte Mazda motor, en één van de zeldzame exemplaren met sper-diff. 132000km en MET hardtop. Recentelijk distributieriem e.d. vervangen.
Linkje met foto en meer uitleg: Mazda MX-5 van 1992

Staat echt in propere staat. Altijd binnen in verwarmde garage gestaan.

Sinds ik een paar weken weet dat ze autoliefhebber is, en ze weet er nog wat van ook. I :love: going to the dentist :D

pics or gtfo

BlueSkyraider

Legacy Member
soulreaper zei:
Van de dentiste of van de auto?:unsure:

ja, vertel es. kWil van beide wel foto's gaan nemen ze :p

EDIT: nog leuk detail. M'n tandarts haar moeder rijdt ook met een MX-5 van hetzelfde jaar, maar dan de gewone versie. Ze kwam blijkbaar zagen of m'n tandartse toch wel een RX-7 had gekocht, want daar had ze voor haar MX-5 mee gereden en heeft ze nog altijd heimwee naar.
Ze moest toen even uitleggen dat die niet meer gemaakt waren en dat een RX-8 toch wat teveel van het goeie was :p
Wat een familie toch!!!

Brecht

Legacy Member
iemand interesse in nen sw22 voor 10k? :p leder, airco, servo, abs, airbags, 145k km, en nen turbo ^^

sarnath

Legacy Member
Damn, ne boxster is echt wel goedkoop geworden, bijna nie te geloven:

Pkw-Inserat: Detailansicht

Ondanks dat ik het een "vrouwenporsche" vind is zoiets eigenlijk al zeer verleidelijk.
Kameraad zn vader heeft er een en was daar in ieder geval zeer onder de indruk van toen ik zelf mocht rijden.

SpeedFreak.be

Legacy Member
218.000 maar alleen als je de btw kunt aftrekken want de prijs is exclusief btw. :s

Guardian-X-

Legacy Member
[B]Rocketeer;11188921 zei:
Homologatie kijkt inderdaad alles na.
Is de wagen gestolen, klopt het chassisnummer nog wel, staat hij regelementair voor de keuring,...

Mijne heeft enkele weken in Brussel gestaan bij de homologatiedienst.

Worden meestal wel wat dingen afgehaald hoor bij een getunede wagen om hem door de homologatie te krijgen (suspension gaat er meestal volledig onderuit en vervangen door standaard, katalysator gaat er terug onder, mistlicht achteraan geplaatst, koplampen omgebouwd,...)

Vermogentest doen ze alvast niet.

Hmm dus zonder de standaard onderdelen die door aftermarket vervangen geweest zijn komt ge niet ver. Dus een skyline zoals Harlow ze staan heeft is al geen optie :(

Dan toch maar verder zoeken naar ne Evo/Wrx in belgië :$

bedankt voor de info

Terror Factor

Legacy Member
BlueSkyraider zei:
Efkes reclame maken voor de auto van m'n tandiste die te koop staat. Ze gaat een nieuw model MX-5 aanschaffen.
De huidige is van 1992, nog met echte Mazda motor, en één van de zeldzame exemplaren met sper-diff. 132000km en MET hardtop. Recentelijk distributieriem e.d. vervangen.
Linkje met foto en meer uitleg: Mazda MX-5 van 1992

Staat echt in propere staat. Altijd binnen in verwarmde garage gestaan.

Sinds ik een paar weken weet dat ze autoliefhebber is, en ze weet er nog wat van ook. I :love: going to the dentist :D

I want :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan