Archief - De "kijk-wat er te koop staat" thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Brecht

Legacy Member
ford focus heb ik al paar keer gespot :p geen foto's meer van online staan

Dreetn

Legacy Member
Die kan je bijna vergelijken met die mercedes die Jeremy maakte op topgear met betonnen vloer, schoorsteen,... :rofl:

ComputerVISTA

Legacy Member
Klopt ook niet, 't Is een 230CE (dus een coupé) volgens de titel en dat is een 2.3L benzine die rond de 10 seconden zal zitten.

Maar op de pics lijkt het ne 4deurs :')

|) ][ |V| ][

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Klopt ook niet, 't Is een 230CE (dus een coupé) volgens de titel en dat is een 2.3L benzine die rond de 10 seconden zal zitten.

Maar op de pics lijkt het ne 4deurs :')

Er staat GE, een oude G-klasse dus, nog fouter, maar dan kloppen de gegevens van gewicht enzo wel, dus waarschijnlijk heeft die gewoon gemist bij het ingeven en is het een 230E met 132pk :p

[B]Rocketeer

Legacy Member
Guardian-X- zei:
Alleen raar de ze de standaard gauge cluster erop gelaten hebben? azo een beest en den teller gaat maar tot 180 :unsure:

Ik wil gewoon niet weten wat dat moet gekost hebben om die auto bij mines te krijgen en hem laten upgraden en hem dan weer terug te halen. Wss zat hij dan al over de aankoopprijs van de wagen zelf. En dan nog een belachelijk lage km stand na de upgrade ( 500 mijl dachtik ? )

:rofl:

9 kansen op 10 is hij naar mijl per uur omgebouwd ipv km/u.
Kan heel gemakkelijk gedaan worden door een andere chip achteraan de tellerplaat te veranderen.
Doen ze veel zo in engeland.


Over Mine's:
Motorblok daar laten prepareren, overschepen per boot.
En dan nadien ter plaatse hier inbouwen.

Guardian-X-

Legacy Member
[B]Rocketeer;11186147 zei:
9 kansen op 10 is hij naar mijl per uur omgebouwd ipv km/u.
Kan heel gemakkelijk gedaan worden door een andere chip achteraan de tellerplaat te veranderen.
Doen ze veel zo in engeland.

Over Mine's:
Motorblok daar laten prepareren, overschepen per boot.
En dan nadien ter plaatse hier inbouwen.

Thx weeral wat wijzer geworden ^^

Gebruikt mine's dan een volledig nieuw blok? Of zoeken ze eentje in goede staat om dan te reviseren en tunen ? Weet niet of de RB26DETT nog in productie is ( hoogstwaarschijnlijk niet ) ?

Hoe dan ook zalt geen goedkoop affaire geweest zijn :p

Btw ben eens gaan zien op die import garage hunne site Harlow Jap Autos Ltd
Die gasten hebben echt schoon gerief staan. Tis gewoon jah anders dan bij johan de wagens zien eruit alsof ze net de farbriek zijn buitengerold en hebben enkel a-merk materiaal. Spijtig dat ze niet wat meer "normaal" getunede wagens staan hebben. Ze zitten bijna allemaal over de 500pk ( zelf ne supra me 970 pk )
Harlow Jap Autos Ltd een van de mooiste R33's dak al gezien heb. Check vooral het volledig nieuw interieur.

Btw kzeg dit niet om johan af te breken ofzo. Heb veel respect voor zijn werk. Het is gewoon jah een heel verschil van wagens die ze aanbieden.

GADGET zei:

Staat al even een artikel over op autoblog :) idd een heel mooi machien.
Ultieme occasion: AMG Hammer voor $57.500 » Autoblog.nl » Autonieuws van de straat
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan