Kwertie
Legacy Member
jannos zei:
Aan de kleur te zien zal die eerste veel buiten gestaan hebben (gok?). Denk niet dat er echt iets verkeerd aan is, 't zijn West-Vlamingen, dus die vragen een prijs die het waard is
. Achterbandjes zien er op't eerste zicht ook heel kaal uit.De tweede ziet er wel beter onderhouden uit, als je z'n uitleg ziet ivm onderhoud enzo. Bij de eerste doen ze weinig moeite om te zeggen wat er eventueel "vernieuwd" is
.Er staat trouwens een V8 te koop voor 80€ vandaag!

)
.