Archief - De "kijk-wat er te koop staat" thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Terror Factor

Legacy Member
Zo ne pickup is wel superbruut natuurlijk. Moest ik ooit een camionette of iets gelijkaardigs nodig hebben, zou ik denk ik ook voor zo'n pickup gaan. In die laadbak geraakt wel redelijk wa. Leuk als ge karten ofzo als hobby hebt, kartje in de laadbak rijden en naar het circuit enz, super :D

Preske

Legacy Member
Brick Top zei:
Ford F150 Harley Davidson pick up 2000 aangeboden > USA Cars > Auto's > kapaza.be

Vind zoiets echt supervet hé, maar zuipt wss de kleren van uw lijf. :p
Kunt ge zoiets trouwens inschrijven als lichte vracht?

ge kunt alles op lichte vracht inschrijven.
zolang ge uw achterbank eruitsleep, en eventueel een tussenschot maakt zullen ze der nooit moeilijk over doen. of ge moet eentje hebben met een crew-cabine.

edraket zei:
Mercedes 190 - Album - TinyPic - Gratis foto's delen en afbeeldingen & video's hosten

alstu

km: 81130
1ste ingebruikname: 22/06/1983
benzine automaat
1 eigenaar maar

argh, dat interieur, voor weinig kilometers heeft die wel een verdacht vuile stoel zu.
ofwel was de 1ste eigenaar niet al te proper.

-Helld0g-

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
vraagprijs? lijtk me wel leuk als 2de auto

voor een boer met klasse? :P wel leuk interieur, nu nog de buitenkant zwart spuiten en 190 evo2 vlerken derop :P *ahum*

ComputerVISTA

Legacy Member
edraket zei:
Geen idee, ik moest er geen prijs bijzetten van mijn grootouders :p

Kunt ge eens vragen wat ze er +- van zouden willen? Lijkt me wel een geinig ding, en interieur ook na een goeie kuisbeurt. Heb nog niet veel dat rood stoffen interieur gezien eerlijk gezegd.

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Sinds wanneer doet RWD iets voor je verzekering?

Nu, als je me een deftige prijs kan zeggen wil ik mss een nieuwe daily overwegen (vista moet ge maar negeren :unsure:) :D

ComputerVISTA

Legacy Member
Nie onder mijn duiven schieten he makker, ik zou da deels pakken om m'n broer te laten leren rijden met een automaat rijbewijs.

ComputerVISTA

Legacy Member
Met de mijne rijdt niemand die ik niet vertrouw, nee mijn broer geeft zelf toe niet de flair te hebben om met ne manualen te rijden en hij is veel te zenuwachtig en gestresseert. Hij heeft al eens met nen automaat gereden op een industrieterrein en da ging hem goe af, ik heb hem daarentegen met de 190E 2.0 3 uur lang laten oefenen en neen, ge voelt dat da nie gaat gaan. En hij verkiest het zelf natuurlijk.

|) ][ |V| ][

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Met de mijne rijdt niemand die ik niet vertrouw, nee mijn broer geeft zelf toe niet de flair te hebben om met ne manualen te rijden en hij is veel te zenuwachtig en gestresseert. Hij heeft al eens met nen automaat gereden op een industrieterrein en da ging hem goe af, ik heb hem daarentegen met de 190E 2.0 3 uur lang laten oefenen en neen, ge voelt dat da nie gaat gaan. En hij verkiest het zelf natuurlijk.

Probleem is dat hij dan nooit met manuele mag rijden natuurlijk, ik zou het persoonlijk toch maar leren, je weet nooit.

ComputerVISTA

Legacy Member
|) ][ |V| ][;11248056 zei:
Probleem is dat hij dan nooit met manuele mag rijden natuurlijk, ik zou het persoonlijk toch maar leren, je weet nooit.

Ja dat weet ik, kan hij nog leren achteraf. Misschien dat hij best eerst gewoon leert rijden in het verkeer en pas later het verzetten van vitessen erbij nemen.

ComputerVISTA

Legacy Member
Aja en nog iets crutiaal dat ik vergeten was, zijn zenuwstelsel is omzeep. Dat weet ge wel he. Waardoor hij dus regelmatig niks kan doen met z'n linker arm, als ge dan moet schakelen terwijl ge maar 1 hand hebt... Niet het simpelste. Is gewoon makkelijker voor hem, idem voor zijn voet die kan rusten want het gaat eigenlijk over z'n ganse linker kant.

BlueSkyraider

Legacy Member
Vista spaart gewoon graag non-airbag auto's!! :unsure:

kvond uwen vorigen E190 toffer...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan