Terror Factor
Legacy Member
Zo ne pickup is wel superbruut natuurlijk. Moest ik ooit een camionette of iets gelijkaardigs nodig hebben, zou ik denk ik ook voor zo'n pickup gaan. In die laadbak geraakt wel redelijk wa. Leuk als ge karten ofzo als hobby hebt, kartje in de laadbak rijden en naar het circuit enz, super 



)