Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ns boy zei:Iemand trouwens nog goeie verkoopsites voor 2dehandsauto's? Op kapaza krijg ik nl. niet veel reactie...

ComputerVISTA zei:*valt neer bij alle 3*
Waarom bouwen ze nu toch zo geen elegante of gewoonweg stoere auto's meer![]()

Terror Factor zei:Ben ik de enige die die BMW lelijk vindt?![]()
2$t0n3d2k!|l zei:
Terror Factor zei:Ben ik de enige die die BMW lelijk vindt?
Wielen zijn precies ook veel te klein voor die auto. Heeft iets weg van de batmobiel uit de oudere films ofzo :/
Terror Factor zei:Ben ik de enige die die BMW lelijk vindt?
Wielen zijn precies ook veel te klein voor die auto. Heeft iets weg van de batmobiel uit de oudere films ofzo :/
Zijn er dan geen betere voorbeelden?BlueSkyraider zei:Bij zulke auto's gaat het niet om de schoonheid, maar om de prestaties, de wegligging, de vernuftige mechanica der jaren '80

ComputerVISTA zei:Tuning van de 80's > tjoening van nu!
Terror Factor zei:Ik vind da die auto5-tuning wel iets weg heeft van die bmw...
*vlucht*
