sluysen
Legacy Member
-Helld0g- zei:345.000km... vind je?? is geen 3000eur meer waard ze!
nooit op gelet


Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
-Helld0g- zei:345.000km... vind je?? is geen 3000eur meer waard ze!


-KDS- zei:BMW 318 TD compact ! 63000 km ! 2005 ! - Te koop op 2dehands.be
Ga naar deze wagen kijken morgen, denken jullie dat dit betrouwbaar is?
-KDS- zei:BMW 318 TD compact ! 63000 km ! 2005 ! - Te koop op 2dehands.be
Ga naar deze wagen kijken morgen, denken jullie dat dit betrouwbaar is?
? Ik heb hier ongeveer hetzelfde modelleke staan en in uw eigen gemeente dan nog
: BMW 316I Compact gekeurd met airco radio/cd... aangeboden > BMW > Auto's > kapaza.be

BlueSkyraider zei:

mOnKeYbUtt zei:Mijn ma zoekt nen bora , ne keer pushen Car Ad: Detailed Item View

[LRRP];11348798 zei:Met een 2de hands auto weet je nooit... Het ziet er wel een propere auto uit. 115 pk, is mss wat weinig? Natuurlijk te zien wat je gewoon bent... Chiptunen kan je hem altijd.
Bwa een nieuwe bumper en motorkap en hij is gefixed als ge geluk hebt...wardkennes zei:Audi A3 sportback 2.0 TDI aangeboden > Schadeauto's > Auto's > kapaza.be
Schoon getoekt.
Audi A3 Sportback S line aangeboden > Audi > Auto's > kapaza.be
Mss wat veel taks als eerste auto?
Als 18jarige.

Bwaits_just_me zei:115 pk valt heel goed mee hoor in die wagen. m'n ouders hebben er zo eentje. dat trekt toch goed...

[LRRP];11360960 zei:Bwa een nieuwe bumper en motorkap en hij is gefixed als ge geluk hebt...
Niemand gaat u willen verzekeren op eigen naam. De auto op naam van uw ouders verzekeren kan je ook doen. Bwa kwa taks valt dat goed mee ze
Bwa![]()


its_just_me zei:tja, wat ben je gewoon? ik was op het moment dat ik nog thuis woonde 90 pk gewoon... geloof me, dan is die 115 pk + de betere respons op het gaspedaal een groot verschil.

