n9ne
Legacy Member
citrofenwick zei:
lol zalig geschreven

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
citrofenwick zei:

Stancke zei:Dat vind ik écht wel veel geld voor die wagen, zeker met 45.000km's. Precieze prijs weet ik niet...![]()

$t0n3d zei:gegroet !
mijn vriendin is gisteren samen met haar ouders gaan kijken voor een 2de handsauto. Omdat ze "uit het polleke kopen" niet vertrouwen, zijn ze dus naar de (opel) garage gereden (haar ouders zijn daar vaste klant).
Nu gaan ze blijkbaar dit kopen
Voertuiggegevens
€9499 voor een opel corsa 1.7 cdti
is dit een goede prijs/kwaliteit wagen? ik persoonlijk vind het nogal veel geld voor zo een auto'tje.
daarom graag de mening van enkele experts hier![]()
maja, sommige mensen willen gewoon int zak gezet worden heb ik den indruk...7ValeN7 zei:e30 m3 Batje ?


Hello,
I hope you understand english.I want you to know from the beginning that the car is already at a shipping company custody but i can send it to your home address in 3-4 working days.The car is in excellent condition,never in any accidents,the engine works perfectly, it has the technical book and all papers,REAL km.I sell it so cheap because i just moved back in London UK and i bring the car with me but here i can't sell it because he has the steering wheel on the left side.All the transaction will be made though the shipping company.They work like an escrow service.Please let me know soon if you are really interested and i will send you more info about this transaction.
Thank you,
Renne

Bijzonderheden
Alarm, Steering servo eenheid, ABS, ESP (VDC), 2X Airbag, Centrale vergrendeling, afstandsbediening, El. terug spiegels, Receiver / CD + MP3, El. front & back ramen, Verwarmde spiegels, Alu-Wheels/Rims, Mistlichten, immobilisatiesysteem, Board computer

Maar ik zit dus gewoon met mijn hoofd tegen het dak eh
Behalve als ik mijn zetel platter zet, maar dan ZIT ge niemeer in die auto maar ge LIGT erin.. Wat dus niet de alertheid bevordert bij het rijden
Geen voorkeur qua merk 