Archief - De "kijk-wat er te koop staat" thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Yones

Legacy Member
Stancke zei:
Dat vind ik écht wel veel geld voor die wagen, zeker met 45.000km's. Precieze prijs weet ik niet...:x

zie dat dacht ik toch ook al, mja haar ouders laten hun blijkbaar liever afzetten door hun garagist dan een koopje elder te kunnen doen.

Nog zoiets:
het moet voor beide ouders een opel zijn ! (ze hebben nooit iets anders gehad)
het mag van haar ma gene zwarte of rode zijn. haar redenering?: zwarte auto's zijn rijdende doodskisten en rode auto's hebben meer ongelukken :eek:

ach ja rare (schoon)ouders....

_ns_

Legacy Member
Een kleine 10.000 euro voor een opel corsa'ke lijkt me imo toch erg veel :x.

Kwertie

Legacy Member
Neef van me heeft een dik jaar terug ook zo'n opel corsa gekocht (heb het over het vorige model, zoals stoned zegt) en heeft 'maar' 6000-7000 betaald geloof ik, ook bij garagist met garantie en een aantal opties enz... (ong even oud, maar wel iets meer km's)
Vond ik toen ook al vrij veel, maar nog aanvaardbaar.

BrAiNpAiN

Legacy Member
$t0n3d zei:
gegroet !

mijn vriendin is gisteren samen met haar ouders gaan kijken voor een 2de handsauto. Omdat ze "uit het polleke kopen" niet vertrouwen, zijn ze dus naar de (opel) garage gereden (haar ouders zijn daar vaste klant).
Nu gaan ze blijkbaar dit kopen

Voertuiggegevens

€9499 voor een opel corsa 1.7 cdti

is dit een goede prijs/kwaliteit wagen? ik persoonlijk vind het nogal veel geld voor zo een auto'tje.
daarom graag de mening van enkele experts hier :)

linkje werkt niemeer..
hoe dan ook lijkt mij dit idd net iets teveel geld :p maja, sommige mensen willen gewoon int zak gezet worden heb ik den indruk...

Stancke

Legacy Member
Lijkt mij een mooie prijs, misschien wat té goedkoop. Ik dacht toch eerder aan 3000€ ofzo.

Die velgen zijn origineel dacht ik bij Seat (heeft misschien ze afgedaan om winterbanden te leggen?).

Lijkt mij wel een mooie eerste wagen.

Sylph*

Legacy Member
lol net antwoord gekregen...

Hello,

I hope you understand english.I want you to know from the beginning that the car is already at a shipping company custody but i can send it to your home address in 3-4 working days.The car is in excellent condition,never in any accidents,the engine works perfectly, it has the technical book and all papers,REAL km.I sell it so cheap because i just moved back in London UK and i bring the car with me but here i can't sell it because he has the steering wheel on the left side.All the transaction will be made though the shipping company.They work like an escrow service.Please let me know soon if you are really interested and i will send you more info about this transaction.

Thank you,
Renne


dezelfde scammer als in https://www.beyondgaming.be/archive/mobiliteit.119/scam-of-niet.636076

stomme kloot :)

Sylph*

Legacy Member
maja dan vinde is iets dat u aanstaat én dat ge kunt betalen :p en dan ist weer zo ne kloon

CAS

Legacy Member
Voor da geld kunde da nu toch verwachten é man...

Overlaatst begon er al één tegen mij da em ne nieuwe X3 had zien staan voor 1200euro en ne X5 voor 1500euro en em had gebeld en twas waar...

Per maand mss ja :s

CAS

Legacy Member
Ik had het op het model, dus paar jaar oud. Wou er ook maar met aantonen dat mensen echt wel lichtgelovig zijn eigenlijk.

En 8jaar oud is dus volgens u niet meer dan 2k waard? Ik vind dat model toch niet snel onder de 3k ze. 3500/4000 lijkt mij eerder de prijs. Alé, ieder zijn ding, maar mij lijkt het vrij duidelijk dat dat scam is.

Bijzonderheden
Alarm, Steering servo eenheid, ABS, ESP (VDC), 2X Airbag, Centrale vergrendeling, afstandsbediening, El. terug spiegels, Receiver / CD + MP3, El. front & back ramen, Verwarmde spiegels, Alu-Wheels/Rims, Mistlichten, immobilisatiesysteem, Board computer

Dat er dan nog eens bij en die nummerplaten lijken mij toch ook niet belgisch te zijn, maar daar kan je nog aan twijfelen.

Alé, moest ik van u zijn, kzou toch wat opletten ermee. Die Km stand is echt doodnormaal, moest het nu één zijn met 300+ dkm en dan vragen ze een pak minder, ok...

BlueSkyraider

Legacy Member
Ja, en pas op. Die scammers reageren dus ook actief op uw advertenties hé. Mijn vriendin heeft er zo één aan de lijn gehad die reageerde op onze advertentie.

Zelfde principe natuurlijk altijd.
"ja, der komt iemand uwen auto ophalen want ik zit in het buitenland. en het geld storten we dan..." :wtf:

SpeedFreak.be

Legacy Member
Er zijn tegenwoordig zoveel scammers dat je de echte advertenties (koopjes) bijna niet meer kunt vinden. :s

TIIMM

Legacy Member
Welke auto is goed als 1ste auto?

Heb nu een Ford Mondeo van 1998, maar het klinkt mss dom :p Maar ik zit dus gewoon met mijn hoofd tegen het dak eh :unsure: Behalve als ik mijn zetel platter zet, maar dan ZIT ge niemeer in die auto maar ge LIGT erin.. Wat dus niet de alertheid bevordert bij het rijden :sop:

Iemand ervaring met deze onderstaande auto's qua beenruimte en hoofdruimte?
Paar autokes die ik wel zie zitten

Bmw e 30 ?
Astra Gsi ?
Peugeot 306? (oud model http://www.comp.co.uk/gallery/pics/PEUGEOT 306 7X16 MO1672.JPG )

Andere sportieve autokes mogen ook :) Geen voorkeur qua merk :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan