Archief - De "kijk-wat er te koop staat" thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CAS

Legacy Member
Cecotto :p

Deze is totaal niet origineel é, ik denk dat sommigen hem niet als Cecotto gaan bekijken, hoewel exterieur em nog redelijk origineel is. Wss zitten de originele velgen er ook wel bij (vergeten te vragen). Maar er zit dus een 3.2l in met SMG bak. Dus infeite koop je de onderdelen met een korting en moet je het werk zelf niet meer doen. Zou hem zo wel willen :p

CAS

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Maar is dus overpriced als hij niet meer origineel is.

Goh ja, wat is een M3 in goeie staat waard? 15 000 gade er wel voor geven. Het is een Cecotto, dus is nog meer waard. Voor sommigen moet dat origineel staan, maar de 3.2 met 321pk en SMG bak, kweeni, 2dehands gade daar ook al snel 10k voor betalen. Die remmenkit die er op zit zal ook wel 2 a 3k waard zijn als het niet meer is en die velgen kosten ook geld. Dus moest het een standaard M3 zijn zit je rekening al snel richting 30k. En dan is nog niets geplaatst. Wagen word gekeurd enzo. Het is geen koopje, maar het is zeker zijn geld waard.

Iemand die het perse origineel wil, moet maar op zoek naar zo'n model é. Die zal in topstaat wss ook wel een 20k armer worden.

ComputerVISTA

Legacy Member
Wel ja, het zal wel na fantastischen auto zijn maar ik denk toch nie dat die voor die prijs zal weg gaan, ne liefhebber die zoveel geld wil neerleggen voor zo'n auto zal toch wel liever een compleet originele bak willen? I know i would.

CAS

Legacy Member
Ik heb geen problemen met meer pk's :D

Plus, standaard = traag en slechte remmen. Alé, een E30 M3 is met moeite sneller dan mijn sleur, kan die zelfs sneller maken zonder echt moeite te moeten doen.

Moest daar ne manuele 6bak hebben ingezeten ipv de SMG bak, en ik had 25k, ik had hem voor 23500 al over gekocht :D

CAS

Legacy Member
clowntje zei:
tegen mij zei hij 20k CAS ^^

prachtige bakken, maarja teveel geld :(

Serieus? Want das infeite wel al groot verschil :p Em zal het nog ni goe weten precies.

WeedJunk

Legacy Member
Let's drewl all over the place:

63867_Front_3-4.jpg


63867_Rear_3-4.jpg


63867_Engine.jpg


63867_Interior.jpg


63867_Side_Profile.jpg


:baard::baard::baard:

Stancke

Legacy Member
Nee:p Dacht dat er maar Eleanor was (als dat al één is?) of hoe zat dat verhaal in elkaar?

clowntje

Legacy Member
CAS zei:
Serieus? Want das infeite wel al groot verschil :p Em zal het nog ni goe weten precies.

das zijn reactie

ja de auto staat echtwel perfect
maar op biedingen van 5000 euro kijk ik zelf niet naar
had echter wel graag een bieding gehad van 20000 euro
dus moest je nog intreseren
tis een NR 85/505 sport evolution
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan