Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
citrofenwick zei:kvraag mij eigenlijk af wat zonen 325i verbruikt![]()
Beschouw 12 a 14l als normaal.ComputerVISTA zei:Das wel een vree ruime schatting hé![]()

CAS zei:Das toch bij veel auto's zo.


ferre zei:http://www.kapaza.be/detail/8811543/
de prijs kan nog over gesproken worden (auto is van men ouders, ik zet em enkel te koop en heb er het laatste jaar mee gereden)

citrofenwick zei:kvrees dat ik met mijn traject met een E30 toch wel aan 20l zou geraken
128MB zei:€4500 voor een twingo? :') Kuifje editie![]()
