clowntje
Legacy Member
bwa ja 
ben er zeker van cas ^^ maat eeft 2zulke oude volvo's staan, offcourse kunde dat kapot schoppen, maar ik doelde gwn op het feit dat die kunnen bewegen :d
@soundstorm, schoon recht moet nie persee hoor (tog niet bij die volvo) verwacht ook niet da die bumper 20samen heen en weer kan hé ^^

ben er zeker van cas ^^ maat eeft 2zulke oude volvo's staan, offcourse kunde dat kapot schoppen, maar ik doelde gwn op het feit dat die kunnen bewegen :d
@soundstorm, schoon recht moet nie persee hoor (tog niet bij die volvo) verwacht ook niet da die bumper 20samen heen en weer kan hé ^^




Ben wel trager, en minder stabiel in de bochten, maar scheelt niet overdreven veel. Gewoon op een rechte lijn verlies ik uiteraard.
meneer het past niet in de brievenbus. 

