Archief - De "kijk-wat er te koop staat" thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SpeedFreak.be

Legacy Member
128MB zei:
1850 bar :oink:

Oeh! wat wilt dan D4D en VVT-I zeggen van toyota? :)

/me goegles ...

VVT-i is dus (Variable Valve Timing with intelligence) en D-4D is gewoon common rail maar ik vind geen volledige naam voor de 2 D's en de 4.

Idd VVT-i is dus variabele kleppen timing, maar niet alleen Toyota maakt hier gebruik van maar dochteronderneming Lexus ook (mijn Lexus IS250 is ook een VVT-i) :p

[LRRP]

Legacy Member
Mijn collega verkoopt zijn golf IV tdi 140 pk
kapaza

Spijtig dat hij hem wegdoet, was echt een pracht van een wagen :(

clowntje

Legacy Member
mooi getuned, deftig afgewerkt maar niet mijn smaak :) alsook het kleur

ik keek vndg es op mobile.de achter octavia RS, voor 20k hebde 1 die bijna geen kilometers eeft, en 200pk ^^

aan de mensen die al gekocht hebben wat willen ze zeggen met die -19%? wat zijn de voorwaarden daarvoor? mss voor in de toekomst eens naar daar te gaan voor een auto. En wilde wel eens wanneer je recht hebt op die -19%

Dr_pimpie

Legacy Member
clowntje zei:
mooi getuned, deftig afgewerkt maar niet mijn smaak :) alsook het kleur

ik keek vndg es op mobile.de achter octavia RS, voor 20k hebde 1 die bijna geen kilometers eeft, en 200pk ^^

aan de mensen die al gekocht hebben wat willen ze zeggen met die -19%? wat zijn de voorwaarden daarvoor? mss voor in de toekomst eens naar daar te gaan voor een auto. En wilde wel eens wanneer je recht hebt op die -19%

in Duitsland is de BTW 19% ipv de 21% hier

hoe dat juist zit weet ik niet maar als ik mij niet vergis, bedoelen ze: "ik heb die BTW al betaald, gij moet em ni meer betalen"
ma zoals ik al zei, daar ben ik ni zeker van, da kunde best nog nekeer ergens opzoeke;)

Mr Syphon

Legacy Member
die van blue bora is nog ni verkocht denk ik :p
nog ffkes en dan kan ik die overkopen :unsure:

|) ][ |V| ][

Legacy Member
En geen oranje pinkers.
En een zilveren rooster op motorkap.
En andere uitlaat?

Macresco

Legacy Member
Wat scheelt er trouwens met de Evo 9?

Ik heb zoiets opgevangen dat er daar problemen mee zijn.

Robust²

Legacy Member
Damn, ik zie soms dichtbij m'n school zo'n Renault 5 Turbo staan helemaal in't wit voor een of ander tuning zaak (t'is me niet heel duidelijk wat er daar gebeurt, t'is eigenlijk gewoon een loods met niets op langs de buitenkant, maar als de poort openstaat zie je duidelijk dat het een garage is en staan nog vaak vette bakken voor de deur) maar k'had geen idee dat die zoveel waard waren :s

Macresco

Legacy Member
Robust: Dat zijn wel geen gewoon R5 turbo's.
Dat zijn die brede uitvoeringen. Maxi of Alpine of whatever.

denkimi

Legacy Member
Macresco zei:
Robust: Dat zijn wel geen gewoon R5 turbo's.
Dat zijn die brede uitvoeringen. Maxi of Alpine of whatever.

da zijn wel gewone r5 turbo's.

ge hebt (in volgorde van verschijnen)
-r5 alpine
-r5 alpine turbo
-r5 turbo 1
-r5 turbo 2
-r5 gtturbo

de R5 turbo 1 en turbo 2 waren die brede uitvoeringen. daarin had ge dan nog verschillende versies (cevennes, tour de corse, maxi, ...)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan