Archief - filmpjes - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ComputerVISTA

Legacy Member
Ik vond het super grappig als die vent er af is en die moto rijdt nog in z'n eentje verder :rofl:


Kweet da ge der nie moogt mee lachen ma ge weet wel wak bedoel he.

Katoom

Legacy Member
Lach der nog wa mee :( per totale(of hoe schrijft ge da beest) in de vangrail.
Een geluk dat em da zelf niet moet betalen. :p

ComputerVISTA

Legacy Member
johan tb zei:
Dan heb je al een Veyron nodig om zoiets bij te houden. :p

Ik denk dat ge da spel enkel voorbij kunt met uw Veyron als ge uw top hebt bereikt :p

Om zo iets voor te kunnen blijven moet ge al klaar zijn met een Group A rally car :D

speardude

Legacy Member
Juist terug vd karting in Puurs,damn nice..2 heats gedaan..2de heat begon het licht te regenen,ma nog niks merkbaar van verlies in grip..rij indoor onder de trappen door na outdoor en je komt buiten met een linkerbocht,lag ineens kletsnat en grellig rondgegaan.
Bon gele vlaggen alom,echt niks grip meer daar he..tege 10 per uur nog 2 rondes afgewerkt en 3de heat dan ma voor bekeken gehouden aangezien ze de outdoor gesloten hadden.
Ma echt bangelijk goeie karting(als het goed weer is) zeker aan te raden.
Nu wil ik nog in Maasmechelen gaan,die is enkel indoor maar daar rijdt ge naar beneden de kelder in en zo terug naar bove,werkt met verdiepen.

Mee

Legacy Member
speardude zei:
Nu wil ik nog in Maasmechelen gaan,die is enkel indoor maar daar rijdt ge naar beneden de kelder in en zo terug naar bove,werkt met verdiepen.
Zie dat ge niet komt stil te staan onderaan de heuvel (door een gele vlag bv), want dan geraakt ge er niet meer op ;) (true story).

speardude

Legacy Member
Mee zei:
Zie dat ge niet komt stil te staan onderaan de heuvel (door een gele vlag bv), want dan geraakt ge er niet meer op ;) (true story).

Lijkt me best een grappig moment om te zien,niet om zelf mee te maken.
Was met ne camionchauffeur van me werk naar Puurs gegaan,man diene was wel snel.1min28..maar hij heeft van kart moeten wisselen omdat zen gas bleef hangen lol.
Eerste kart kon ik de zetel niet verzetten(ik ben ne meter 97) enkel de pedalen,wel wat spijtig want kzat daar vrij slecht op.
Daarna kreeg ik kart nr 2 en daar kon ik de zetel wel bij verzetten,reed ook vele beter zo.
Volgens de kerel die daar werkt en u meedeelt welke kart je hebt..is nr 1 de snelste...mss een hint voor wie in de toekomst tot daar gaat,als je het geluk hebt dat je hem krijgt natuurlijk.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan