Guardian-X-
Legacy Member
ComputerVISTA zei:
das al ne ouwe ze ^^ ( uit teckademics film welke weetk niemeer ) maar idd hilarisch
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ComputerVISTA zei:
ComputerVISTA zei:



'k kan u zeker aanraden om daar eens mee te rijden ^^
Ma gene stress, tegenwoordig hebben de meeste een elektrische starter
Terror Factor zei:'k heb er zelf ene, wel nog een milder model(ktm 660 smc), en ja, zelfs da ding heeft al te veel onderhoud nodig naar m'n goesting(alle 2,5k km olie/oliefilters, 5k km klein onderhoud, 10k km groot onderhoud), ma het is wel geweldig plezant ja. Zalige speelfietsen he'k kan u zeker aanraden om daar eens mee te rijden ^^
'k heb persoonlijk nog nooit last gehad van ne terugslag ofzo, ma ook al vaak gehoord da da een pijnlijke bedoening kan zijnMa gene stress, tegenwoordig hebben de meeste een elektrische starter
![]()
da's een combinatie van achterrem en terugschakelen. 'k dacht da ze de rem meestal gebruikten om de slide in te zetten, en dan controleren met gas en koppeling.
Mijn vitessen zijn daar imo ook ni zo optimaal voor, die zijn nogal lang voor ne sm te zijn, en 'k moet redelijk wa snelheid hebben om enkele vitessen naar benede te kunne schakelen. Da lijkt me ook ni ideaal om da te leren 
Terror Factor zei:Nee, da powersliden lukt me spijtiggenoeg nog nida's een combinatie van achterrem en terugschakelen. 'k dacht da ze de rem meestal gebruikten om de slide in te zetten, en dan controleren met gas en koppeling.
'k heb hier in de buurt ni echt goei bochten waar 'k da ongestoord en relatief veilig zou kunne oefene, en ja, beke schrik vo te vallen natuurlijk, 't zou zonde zijn van de motoMijn vitessen zijn daar imo ook ni zo optimaal voor, die zijn nogal lang voor ne sm te zijn, en 'k moet redelijk wa snelheid hebben om enkele vitessen naar benede te kunne schakelen. Da lijkt me ook ni ideaal om da te leren
Wheelies beginne wel goed te gaan ^^

Terror Factor zei:Ja, da heb 'k ook wel een paar keer gehad, ma 'k ben me deze moto nog nooit gevallen door/tijdens een wheelie. Op het begin deed 'k t ook op power in 2de, ma tegenwoordig altijd me de koppeling in 2de. Kunde ook trager/sneller rijden voor ge uw wheelie doet.
'k haal toch al meerdere honderden meters, laatst eens teruggereden om ongeveer te zien, 'k dacht toch da het meer dan 500 m was(zit met 700 in m'n hoofd, maar ben niet meer zeker) ^^
..als het al ni verbroke is..ma dan nog...da zijn al meterkes da kunnen tellen ja,amai.
)? Damn, da's echt wel lang:/ bochten pakken op 1 wiel lukt nog ni echt, dus 'k zou nogal een recht stuk moeten hebben
tynoesj zei:300km op 1 wiel? Respect voor da vol te houden alleen al![]()

Ne volwaardige wheelie moet volgens mij toch een bepaalde aanhoudende graad hebben..kan me moeilijk voorstellen dat ge met snelheden van 300 int uur da kunt aanhouden omwille van de wind alleen al(kijk bvb naar turbo's op motoren)Terror Factor zei:nog ni helemaal, 'k heb soms het gevoel da ik perfect op m'n evenwichtspunt zit, ma nie altijd. Da's zo nog juist iets te hoog om mij er comfortabel bij te voelen, maar het scheelt ni veel
'k heb dus nog altijd power nodig om hem omhoog te houden, nie veel, ma toch.
en is het daadwerkelijk 300km, en ni 300km/h(hoewel da ewa laag lijkt voor een wereldrecord te zijn)? Damn, da's echt wel lang:/ bochten pakken op 1 wiel lukt nog ni echt, dus 'k zou nogal een recht stuk moeten hebben
![]()