Archief - filmpjes - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Terror Factor

Legacy Member
Idd, zonde van de crx:(
Die banshees zijn trouwens ook wel geschift, zalige dingskes:D
Ze zouden terug ne dikke 2takt onder een quad moeten steken ^^

'k denk da zo een heel getunede quad ook redelijk dicht bij het kartgevoel komt. Oke, de zitpositie en bediening is anders, ma qua wegligging enz ^^

speardude

Legacy Member
lol Terror,mits aanpassingen dan toch,kheb is ene keer met ne variomatic 650 gereden want zou nog ni weten hoe zoiets schakelt,en kmoest ne bocht pakken en kstak op een garagepoort..allee de motor gewoon en denken dat da ding wel zou inleunen ma nee,rechtdoor en baf..de eigenaar van die garage was trouwens ne flik.
Ma daar is niks erg van voortgekomen..niks voor mij ne quad..te groot,te breed,te traag,en mense da er asvalt mee afcruizen,bon als ge da echt wilt ok ga uw gang ma ik ga ook geen asvalt cruizen met een crossmasjien

Terror Factor

Legacy Member
Ja, getuned natuurlijk he, zoals die banshees(bijna plat op de grond gelegd, verbreed en verlengd, veel stijvere ophanging en natuurlijk brede baanbanden) :)
'k heb er zelf geen ervaring, ma da lijkt me in ieder geval toch zo. Standaard is een quad idd ni echt zo geniaal qua wegligging, zo hoog op z'n poten en dan met die noppenbanden:p

Me een crosser kunde trouwens ferm goed over straat vlammen hoor, en in de bochten owned ge praktisch alle andere moto's:
1291_supermotard_vdb.jpg


Supermotards ftw:p

speardude

Legacy Member
Jaja ne supermotard,khem ooit mene voet verstuikt met ne husq in gang proberen te zetten..da kan zo stom klinken he ma die compressie is echt grellig,kzen daar opgesprongen lak ne zot op men sleffers en de terugslag waar iedere mens voor opzij gaat,had ik ni aan gedacht.
Ma ne sm is ook nog zo ne jongensdroom,kheb er nog nooit mee gereden,ma tzijn zotte dingskes.
Tschijnt vraagt het wel extreem veel onderhoud zoiets.

Terror Factor

Legacy Member
'k heb er zelf ene, wel nog een milder model(ktm 660 smc), en ja, zelfs da ding heeft al te veel onderhoud nodig naar m'n goesting(alle 2,5k km olie/oliefilters, 5k km klein onderhoud, 10k km groot onderhoud), ma het is wel geweldig plezant ja. Zalige speelfietsen he :) 'k kan u zeker aanraden om daar eens mee te rijden ^^

'k heb persoonlijk nog nooit last gehad van ne terugslag ofzo, ma ook al vaak gehoord da da een pijnlijke bedoening kan zijn:p Ma gene stress, tegenwoordig hebben de meeste een elektrische starter:p

speardude

Legacy Member
Terror Factor zei:
'k heb er zelf ene, wel nog een milder model(ktm 660 smc), en ja, zelfs da ding heeft al te veel onderhoud nodig naar m'n goesting(alle 2,5k km olie/oliefilters, 5k km klein onderhoud, 10k km groot onderhoud), ma het is wel geweldig plezant ja. Zalige speelfietsen he :) 'k kan u zeker aanraden om daar eens mee te rijden ^^

'k heb persoonlijk nog nooit last gehad van ne terugslag ofzo, ma ook al vaak gehoord da da een pijnlijke bedoening kan zijn:p Ma gene stress, tegenwoordig hebben de meeste een elektrische starter:p

Husqs ook elektronisch..bon da kan ze das zo het segment motoren da ik oversla omdak da uiteindelijk nooit zal kopen denk ik,kdoe graag langere ritten.
Kunt gij met den uwe ook zo powersliden gelijk op diene foto..of breken die uit met hun voetrem of extreem terugschakelen ofzo?
Lijkt me wat tricky,voorlopig ben ik ff nimeer aant rijden want zen tegegehouden me de wagen dak iets teveel ophad en kheb rijverbod.
Ja kweet da da verkeerd is enz,tis ni dak een problematisch drinker ben é..khad volgens de wetgeving genoeg op om me rijbewijs af te geven,khad trouwens geen tekenen van dronkenschap..mja..zoiets op een openbaar forum plaatsen is ni zo gezond ma kan er evegoe over liegen.

Terror Factor

Legacy Member
Nee, da powersliden lukt me spijtiggenoeg nog ni:p da's een combinatie van achterrem en terugschakelen. 'k dacht da ze de rem meestal gebruikten om de slide in te zetten, en dan controleren met gas en koppeling.

'k heb hier in de buurt ni echt goei bochten waar 'k da ongestoord en relatief veilig zou kunne oefene, en ja, beke schrik vo te vallen natuurlijk, 't zou zonde zijn van de moto:p Mijn vitessen zijn daar imo ook ni zo optimaal voor, die zijn nogal lang voor ne sm te zijn, en 'k moet redelijk wa snelheid hebben om enkele vitessen naar benede te kunne schakelen. Da lijkt me ook ni ideaal om da te leren :unsure:

Wheelies beginne wel goed te gaan ^^

speardude

Legacy Member
Terror Factor zei:
Nee, da powersliden lukt me spijtiggenoeg nog ni:p da's een combinatie van achterrem en terugschakelen. 'k dacht da ze de rem meestal gebruikten om de slide in te zetten, en dan controleren met gas en koppeling.

'k heb hier in de buurt ni echt goei bochten waar 'k da ongestoord en relatief veilig zou kunne oefene, en ja, beke schrik vo te vallen natuurlijk, 't zou zonde zijn van de moto:p Mijn vitessen zijn daar imo ook ni zo optimaal voor, die zijn nogal lang voor ne sm te zijn, en 'k moet redelijk wa snelheid hebben om enkele vitessen naar benede te kunne schakelen. Da lijkt me ook ni ideaal om da te leren :unsure:

Wheelies beginne wel goed te gaan ^^

Ja ma toch oppassen me wheelies é,da kan smerig fout gaan ze.
Heb da ook zo ne tijd me aant experimenteren geweest..eerst op power in 2de,zo ff omhoog,dan is op koppeling geprobeerd zonder er al teveel bij na te denken,da was nipt ze.
Sindsdien het voor bekeken gehouden,mijne tikker is nog nooit zo snel gegaan,da was ni ver van ne 12 o clock..ma dan wel perongeluk.:D

Terror Factor

Legacy Member
Ja, da heb 'k ook wel een paar keer gehad, ma 'k ben me deze moto nog nooit gevallen door/tijdens een wheelie. Op het begin deed 'k t ook op power in 2de, ma tegenwoordig altijd me de koppeling in 2de. Kunde ook trager/sneller rijden voor ge uw wheelie doet.

'k haal toch al meerdere honderden meters, laatst eens teruggereden om ongeveer te zien, 'k dacht toch da het meer dan 500 m was(zit met 700 in m'n hoofd, maar ben niet meer zeker) ^^

speardude

Legacy Member
Terror Factor zei:
Ja, da heb 'k ook wel een paar keer gehad, ma 'k ben me deze moto nog nooit gevallen door/tijdens een wheelie. Op het begin deed 'k t ook op power in 2de, ma tegenwoordig altijd me de koppeling in 2de. Kunde ook trager/sneller rijden voor ge uw wheelie doet.

'k haal toch al meerdere honderden meters, laatst eens teruggereden om ongeveer te zien, 'k dacht toch da het meer dan 500 m was(zit met 700 in m'n hoofd, maar ben niet meer zeker) ^^

Het wereldrecord is 300 km :-)..als het al ni verbroke is..ma dan nog...da zijn al meterkes da kunnen tellen ja,amai.
Dan hebde het toch onder de knie ze.

Terror Factor

Legacy Member
nog ni helemaal, 'k heb soms het gevoel da ik perfect op m'n evenwichtspunt zit, ma nie altijd. Da's zo nog juist iets te hoog om mij er comfortabel bij te voelen, maar het scheelt ni veel:p
'k heb dus nog altijd power nodig om hem omhoog te houden, nie veel, ma toch.

en is het daadwerkelijk 300km, en ni 300km/h(hoewel da ewa laag lijkt voor een wereldrecord te zijn:p)? Damn, da's echt wel lang:/ bochten pakken op 1 wiel lukt nog ni echt, dus 'k zou nogal een recht stuk moeten hebben:D

speardude

Legacy Member
tynoesj zei:
300km op 1 wiel? Respect voor da vol te houden alleen al :D

Als ik mij ni vergis gedaan door ne stuntrijder van de las vegas extremes..zelfs op route 66 denk ik..daar durf ik ni op zweren,ma idd..als je die mannen bezig ziet(kheb daar dvd's van) die rijden ni op 2 wielen.:)

speardude

Legacy Member
Terror Factor zei:
nog ni helemaal, 'k heb soms het gevoel da ik perfect op m'n evenwichtspunt zit, ma nie altijd. Da's zo nog juist iets te hoog om mij er comfortabel bij te voelen, maar het scheelt ni veel:p
'k heb dus nog altijd power nodig om hem omhoog te houden, nie veel, ma toch.

en is het daadwerkelijk 300km, en ni 300km/h(hoewel da ewa laag lijkt voor een wereldrecord te zijn:p)? Damn, da's echt wel lang:/ bochten pakken op 1 wiel lukt nog ni echt, dus 'k zou nogal een recht stuk moeten hebben:D
Ne volwaardige wheelie moet volgens mij toch een bepaalde aanhoudende graad hebben..kan me moeilijk voorstellen dat ge met snelheden van 300 int uur da kunt aanhouden omwille van de wind alleen al(kijk bvb naar turbo's op motoren)
Tis wel surrealistisch op zen minst wat sommige mensen met ne moto uitsteken..das met heeeeel veel vallen en opstaan ze,da laten ze wel nooit zien.

Terror Factor

Legacy Member
Ghostrider vliegt daar toch ene vlotjes voorbij die al 300 reed:p

Ne facking moto me 500 pk, shit jong:/

speardude

Legacy Member
Heb het ff opgezocht qua snelheid..wereldrecord wheelie snelheid is 302/u op 435 pk hayabusa MET PASSAGIER..ma lol welke zot kruipt daarbij achterop
enja tis Ghostrider met 499 pk en 435 op het achterwiel

Terror Factor

Legacy Member
Hahaha, met passagier:D manman, goed zot:D

Ziet ge da al voorbijvliegen op de autostrade, als ge zo ne max speedrun zijt aant doen me uwe porsche :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan