Gizmo_1987
Legacy Member
wtf vetbram1987 zei:

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wtf vetbram1987 zei:

bram1987 zei:
!!! Goed voor zorgen zou ik zeggen
....bram1987 zei:
speardude zei:Daarstraks het volgende gevonden :
YouTube - Karting - Isle of Man
Mijne mond viel open...NI NORMAAL!
precies versneld

Terror Factor zei:'k heb da filmke al is gezien denk 'k, ma da's idd zotprecies versneld
Me een kart(en zeker zo'n superkart) op de openbare weg rijden lijkt me een van de zaligste dingen die ge kunt doen![]()
Terror Factor zei:Da zijn wel 2takts, 'k had dacht 'k gelezen dat dat dezelfde motoren zijn die ze gebruiken in de 250cc klasse bij de moto-gp. Geniaal zalige dingskes imo![]()
speardude zei:Ja amai niet,ik volg de motogp nogal fanatiek..en die 250cc's doen bitter weinig onder voor de koningsklasse wat gewoon damn nice is.
Maar als ge zo rondkijkt naar van die kartingfilmpjes,zijn toch zotten bij ze.
Wie sleurt er nu een R1 uitmekaar om de motor op een zelfgemaakt chassis van een kart te plaatsen om dan zo goed als oncontroleerbaar de boel erges gaan open te smijten.
Tis entertainend,dat wel..zoals da filmpje dat ik postte,da moet echt plezant zijn,ma kzou zelf wss nooit zo hard durven gaan..het snelheidsgevoel in een kart ligt ook een heel pak hoger dan in een wagen.
Ben daar toevallig op uitgekomen omda ik..als morgen het weer meezit de piste in puurs buiten open is,ma ik vrees er wat voor.
Naar het schijnt zeer goede karting.
)-kart moet zalig zijn, 'k hoop da ook nog ooit te maken/kopen. Spijtiggenoeg krijgt ge zoiets nooit op de baan, dus zijt ge beperkt tot priveterreinen
Op kartcircuits gaat ge wss ook ni welkom zijn, dus de mogelijkheden zijn nogal beperkt



Terror Factor zei:Hell, voor da snelheidsgevoel zou ik het juist doen! Zo een R1(of R6=>nog altijd meer dan voldoende vermogen, ma nog hoogtoeriger)-kart moet zalig zijn, 'k hoop da ook nog ooit te maken/kopen. Spijtiggenoeg krijgt ge zoiets nooit op de baan, dus zijt ge beperkt tot priveterreinen
Op kartcircuits gaat ge wss ook ni welkom zijn, dus de mogelijkheden zijn nogal beperkt
Er is trouwens wel een straatlegaal kartje(125/250cc, zo een sloom dingske da me moeite 80 haalt). Op zo een frame uwe R6 motor zetten en dan de remmen/banden/etc upgraden, en dan gaat ge u nogal neig kunnen amuseren lijkt me
'k volg de motogp nu ni, ma 'k kan me best wel inbeelden dat die 250cc's niet fel moeten onderdoen. Spijtig dat 2takt stilletjes is aan't doodgaan eigenlijk
'k zou ook nog eens gaan karten, is wel is leuk. Spijtiggenoeg zijn da zo van die tamme dingen, ma ja, dan kunt ge al uw fouten natuurlijk ni verbergen, dus voor de ideale lijn te leren enz is da best wel in orde. 'k wou da 'k da wekelijks kon gaan doen, zou super zijn![]()
Circuit is ook sneller dan van een indoor. 'k heb ook wel nog ni gereden als het regent/nat is, ma 'k denk ni da ze da toelaten me die huurkarts.
Zelf rijden ofzo is fantastisch, maar ernaar kijken is niet zo mijn ding, da werkt alleen bij extreme dingen (stuntshows, freestyle mx, freestyle skating enz), en da geldt voor praktisch elke sport bij mij

Terror Factor zei:Hier in Genk is ook een outdoorkarting, ge voelt da wel, die asfalt is een pak ruwer als die van een indoorCircuit is ook sneller dan van een indoor. 'k heb ook wel nog ni gereden als het regent/nat is, ma 'k denk ni da ze da toelaten me die huurkarts.
En @motogp: 'k volg da ni omda die dingen me niet echt interesseren. Of ja, om naar te kijken dan. Da verveelt mij allemaal nogal snelZelf rijden ofzo is fantastisch, maar ernaar kijken is niet zo mijn ding, da werkt alleen bij extreme dingen (stuntshows, freestyle mx, freestyle skating enz), en da geldt voor praktisch elke sport bij mij
En ja, ge zult het idd wel in uw armen voelen, ma da hoort erbij he![]()