Archief - filmpjes - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bram1987

Legacy Member
ik ben ook langzaam aan het beginne met een nieuw project : mini trackday car.
miss ga ik er hier een aparte treat over opendoen ;)

groetjes

-inf-

Legacy Member
Prachtige mini, super ook dat je ondanks alle mods hem mooi bescheiden stock houdt buitenaf :niceone:.

bram1987

Legacy Member
ja ik hou helemaal niet zo van "optisch tune" paar mooie velgjes passen natuurlijk altijd wel ;)

speardude

Legacy Member
Terror Factor zei:
'k heb da filmke al is gezien denk 'k, ma da's idd zot:D precies versneld:p
Me een kart(en zeker zo'n superkart) op de openbare weg rijden lijkt me een van de zaligste dingen die ge kunt doen :love:

Das ver niet te snappen dat da(denk ik) 250cc's zijn..daar is ghostrider met zen Kartvader nog niks tegen en dat vond ik al geweldig.
Lijkt me ook wel zeer zenuwslopend als je ziet dat hij zen voorligger telkens moet laten gaan omdat anders gewoon te gevaarlijk is.

Terror Factor

Legacy Member
Da zijn wel 2takts, 'k had dacht 'k gelezen dat dat dezelfde motoren zijn die ze gebruiken in de 250cc klasse bij de moto-gp. Geniaal zalige dingskes imo:D

speardude

Legacy Member
Terror Factor zei:
Da zijn wel 2takts, 'k had dacht 'k gelezen dat dat dezelfde motoren zijn die ze gebruiken in de 250cc klasse bij de moto-gp. Geniaal zalige dingskes imo:D

Ja amai niet,ik volg de motogp nogal fanatiek..en die 250cc's doen bitter weinig onder voor de koningsklasse wat gewoon damn nice is.
Maar als ge zo rondkijkt naar van die kartingfilmpjes,zijn toch zotten bij ze.
Wie sleurt er nu een R1 uitmekaar om de motor op een zelfgemaakt chassis van een kart te plaatsen om dan zo goed als oncontroleerbaar de boel erges gaan open te smijten.
Tis entertainend,dat wel..zoals da filmpje dat ik postte,da moet echt plezant zijn,ma kzou zelf wss nooit zo hard durven gaan..het snelheidsgevoel in een kart ligt ook een heel pak hoger dan in een wagen.
Ben daar toevallig op uitgekomen omda ik..als morgen het weer meezit de piste in puurs buiten open is daar ga karten,ma ik vrees er wat voor.
Naar het schijnt zeer goede karting.

Terror Factor

Legacy Member
speardude zei:
Ja amai niet,ik volg de motogp nogal fanatiek..en die 250cc's doen bitter weinig onder voor de koningsklasse wat gewoon damn nice is.
Maar als ge zo rondkijkt naar van die kartingfilmpjes,zijn toch zotten bij ze.
Wie sleurt er nu een R1 uitmekaar om de motor op een zelfgemaakt chassis van een kart te plaatsen om dan zo goed als oncontroleerbaar de boel erges gaan open te smijten.
Tis entertainend,dat wel..zoals da filmpje dat ik postte,da moet echt plezant zijn,ma kzou zelf wss nooit zo hard durven gaan..het snelheidsgevoel in een kart ligt ook een heel pak hoger dan in een wagen.
Ben daar toevallig op uitgekomen omda ik..als morgen het weer meezit de piste in puurs buiten open is,ma ik vrees er wat voor.
Naar het schijnt zeer goede karting.

Hell, voor da snelheidsgevoel zou ik het juist doen! Zo een R1(of R6=>nog altijd meer dan voldoende vermogen, ma nog hoogtoeriger:D)-kart moet zalig zijn, 'k hoop da ook nog ooit te maken/kopen. Spijtiggenoeg krijgt ge zoiets nooit op de baan, dus zijt ge beperkt tot priveterreinen:( Op kartcircuits gaat ge wss ook ni welkom zijn, dus de mogelijkheden zijn nogal beperkt:(

Er is trouwens wel een straatlegaal kartje(125/250cc, zo een sloom dingske da me moeite 80 haalt). Op zo een frame uwe R6 motor zetten en dan de remmen/banden/etc upgraden, en dan gaat ge u nogal neig kunnen amuseren lijkt me:D

'k volg de motogp nu ni, ma 'k kan me best wel inbeelden dat die 250cc's niet fel moeten onderdoen. Spijtig dat 2takt stilletjes is aan't doodgaan eigenlijk :(

'k zou ook nog eens gaan karten, is wel is leuk. Spijtiggenoeg zijn da zo van die tamme dingen, ma ja, dan kunt ge al uw fouten natuurlijk ni verbergen, dus voor de ideale lijn te leren enz is da best wel in orde. 'k wou da 'k da wekelijks kon gaan doen, zou super zijn :)

speardude

Legacy Member
Terror Factor zei:
Hell, voor da snelheidsgevoel zou ik het juist doen! Zo een R1(of R6=>nog altijd meer dan voldoende vermogen, ma nog hoogtoeriger:D)-kart moet zalig zijn, 'k hoop da ook nog ooit te maken/kopen. Spijtiggenoeg krijgt ge zoiets nooit op de baan, dus zijt ge beperkt tot priveterreinen:( Op kartcircuits gaat ge wss ook ni welkom zijn, dus de mogelijkheden zijn nogal beperkt:(

Er is trouwens wel een straatlegaal kartje(125/250cc, zo een sloom dingske da me moeite 80 haalt). Op zo een frame uwe R6 motor zetten en dan de remmen/banden/etc upgraden, en dan gaat ge u nogal neig kunnen amuseren lijkt me:D

'k volg de motogp nu ni, ma 'k kan me best wel inbeelden dat die 250cc's niet fel moeten onderdoen. Spijtig dat 2takt stilletjes is aan't doodgaan eigenlijk :(

'k zou ook nog eens gaan karten, is wel is leuk. Spijtiggenoeg zijn da zo van die tamme dingen, ma ja, dan kunt ge al uw fouten natuurlijk ni verbergen, dus voor de ideale lijn te leren enz is da best wel in orde. 'k wou da 'k da wekelijks kon gaan doen, zou super zijn :)

Bwa pasop ge hebt goede kartings ze,in Puurs zouden ze relatief sneller zijn dan over het algemeen..in Antwerpen hebt ge ook ne outdoor only,maja zodra het regent kunde het vergeten,dan zijde precies aant schaatsen..pasop das van horen vertellen,kheb nog nooit outdoor gekart,daarmee zie ik er echt hene uit,het circuit is ook +- 1km en das meer als de gemiddelde karting,veel meer.
Morgen voorspellen ze in ieder geval vrij crappy weer,ma we gaan laat op de avond..met wat geluk...
En ivm motogp kunde ook op bbc volgen,moete wel de 250 en 125cc races missen,ma wel zeer goede live commentaren rechtstreeks vanop de grid..verder ben ik wel geabonneerd op motogp.com..speciaal omdat eurosport achterlijk wou doen en niet meer wou uitzenden.
Over die kart ja,man lijkt leuk..maar wel hard werken aan boord denk ik,als je daar een kwartiertje mee doet zal je blij zijn denk ik dat je eruit kruipt ;-)

Terror Factor

Legacy Member
Hier in Genk is ook een outdoorkarting, ge voelt da wel, die asfalt is een pak ruwer als die van een indoor:p Circuit is ook sneller dan van een indoor. 'k heb ook wel nog ni gereden als het regent/nat is, ma 'k denk ni da ze da toelaten me die huurkarts.

En @motogp: 'k volg da ni omda die dingen me niet echt interesseren. Of ja, om naar te kijken dan. Da verveelt mij allemaal nogal snel:p Zelf rijden ofzo is fantastisch, maar ernaar kijken is niet zo mijn ding, da werkt alleen bij extreme dingen (stuntshows, freestyle mx, freestyle skating enz), en da geldt voor praktisch elke sport bij mij:)

En ja, ge zult het idd wel in uw armen voelen, ma da hoort erbij he :D

speardude

Legacy Member
Terror Factor zei:
Hier in Genk is ook een outdoorkarting, ge voelt da wel, die asfalt is een pak ruwer als die van een indoor:p Circuit is ook sneller dan van een indoor. 'k heb ook wel nog ni gereden als het regent/nat is, ma 'k denk ni da ze da toelaten me die huurkarts.

En @motogp: 'k volg da ni omda die dingen me niet echt interesseren. Of ja, om naar te kijken dan. Da verveelt mij allemaal nogal snel:p Zelf rijden ofzo is fantastisch, maar ernaar kijken is niet zo mijn ding, da werkt alleen bij extreme dingen (stuntshows, freestyle mx, freestyle skating enz), en da geldt voor praktisch elke sport bij mij:)

En ja, ge zult het idd wel in uw armen voelen, ma da hoort erbij he :D

jaja dat hoort er echt bij,kben in de karting van Herselt zelfs al onwel geworde ma khad toen 4 sessie's gedaan,kproevde de 2takt in menne mond,letterlijk.
In de regen wordt in Puurs het buitencircuit onmiddelijk gesloten,hoe da in A'pen zit weet ik ni aangezien da enkel outdoor is,tzou ni veel opbrengen in een regenmaand..en rijden in de regen is volgens mij gwn meer uitdaging.
Motogp volg ik zelf heel graag ma als ik vanaf het begin zie wie er gaat winnen met grote voorsprong,is de belevenis ook een pak minder.
SBK is trouwens ook heel mooi en daar wordt nog meer op de limiet gereden dan in motogp,en wordt wel uitgezonden op eurosport..veel ex motogp rijders zitten daar in trouwens.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan