Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stancke zei:Zeg niet zomaar "blauw" tegen "Arden Bleu" meneer!
ad:Stancke zei:Zeg niet zomaar "blauw" tegen "Arden Bleu" meneer!


gizmo_1987 zei:Tis Arden Blue
Geil kleurtje niet?![]()


ikbenben zei:Volgens die eerste link zou de 750i rond de 28sec moeten zitten![]()


me wa was die 8,39 gemeten?ComputerVISTA zei:En jij gelooft dat? Ben je ook iemand die de fabrieksopgaven geloofd?
Mijn beste voorbeeld is m'n Benz en das met harde bewijzen bewezen
Voor de manuele 300 SE schrijven ze 9.5 seconden voor, een automaat is nu in de meeste gavallen trager, en vroeger zeker, veel trager zelfs.
Wat blijkt 8.39 seconden naar 100.
Dat hij niet onder de 20 seconden zit zal zeker waar zijn, zeker als ik dat lijstje daar zo zie maar 8 seconden schelen? Geloof ik niet.
Ik zou het opnieuw eens moeten testen met zo'n meet ding en dan pas weet ge het zeker hé![]()
ComputerVISTA zei:Zo'n Ipod met da progje op, is vrij accuraat hoor
eens proberen vantweekend 
). Veel hangt ook af van hoe goed ge uwe iphone/ipod vastzet.
Al die japanse bakken met zogezegd 280 pk zitten in werkelijkheid meestal ook een heel stuk hoger

