Brecht
Legacy Member
tziet der wel rap uit eigenlijk ^^ComputerVISTA zei:Met mijn zonnewijzer natuurlijk!
Kan 7, 8, of 10 ook geweest zijn![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tziet der wel rap uit eigenlijk ^^ComputerVISTA zei:Met mijn zonnewijzer natuurlijk!
Kan 7, 8, of 10 ook geweest zijn![]()
yawadda da kot trekt toch zenneComputerVISTA zei:Na 1600 km is de motor echt losgekomen en heb een klein filmpje van de acceleratie genomen.
Hou wel in gedachte: Met mij der bij +- 2 ton, 4 traps automaat met gigantische vitessen en niet al z'n paarden.
YouTube - BMW E32 750i 0-200.
ComputerVISTA zei:Na 1600 km is de motor echt losgekomen en heb een klein filmpje van de acceleratie genomen.
Hou wel in gedachte: Met mij der bij +- 2 ton, 4 traps automaat met gigantische vitessen en niet al z'n paarden.
YouTube - BMW E32 750i 0-200
+- 6 a 6.5 sec aan de 100 en +- 18 a 19sec aan 200
PS: de wielen doen het hem niet want kwa afwijking is het +- hetzelfde als de standaard 15" met ballonbanden.

brechen zei:
kwam der just mee van ieper!stupid_noob zei:op ne koude motor zeker :naughty:
stupid_noob zei:op ne koude motor zeker :naughty:

Blue Falcon zei:ge ziet het temperatuurwijzerke mooi temidden staan ze![]()
't blijft daar staantoen ik der de eerste keer mee reed dacht ik da ook, em stond al efkes stil, en da zakte maar nietynoesj zei:Bij mijne peugeot ook, 't is kapot't blijft daar staan
maja blijkbaar bleef zen water redelijk lang warm ofzo, en als ge dan het contact laat aanliggen staat zen fan in de rechtsen inlaat zo serieus te blazen ^^
hoort ge al van ver afkomen ^^