Archief - filmpjes - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BlueSkyraider

Legacy Member
Videozone

Gaan ze dat hier nu echt ook op de weg toelaten?
Geen airbags, trommelremmen,...

En aangezien het niet als een Ligier/Aixam beschouwd wordt, zou dit ook op de autosnelweg mogen :help:

SpeedFreak.be

Legacy Member
Die prijs is wel extreem laag, maar ik zet wel mijn vraagtekens bij de kwaliteit. Ok hij is goedkoop, maar er zijn toch wel nadelen (vooral de snelheid op de autostrade). Tevens heb ik ook zo mijn twijfels over het feit hoe Tata zijn toeleveranciers onder druk zet.

Terror Factor

Legacy Member
BlueSkyraider zei:
Videozone

Gaan ze dat hier nu echt ook op de weg toelaten?
Geen airbags, trommelremmen,...

En aangezien het niet als een Ligier/Aixam beschouwd wordt, zou dit ook op de autosnelweg mogen :help:

uwe oude mini heeft standaard toch ook trommels en maar een 40 pk?:p

bram1987

Legacy Member
het woordje oud is heel belangrijk in u zin ;) toen was da top technologie ;)

SpeedFreak.be

Legacy Member
bram1987 zei:
het woordje oud is heel belangrijk in u zin ;) toen was da top technologie ;)

Precies bij een oldtimer accepteer je trommelremmen, maar bij een splinternieuwe wagen dat is toch net iets anders. ;)

BlueSkyraider

Legacy Member
Terror Factor zei:
uwe oude mini heeft standaard toch ook trommels en maar een 40 pk?:p

euh, 63pk é makker :naughty:
En standaard schijfremmen vooraan en trommelremmen achteraan.
net zoals bij uwen Saxo :tongue:

Soundstorm

Legacy Member
Trommelremmen zijn toch niet slecht? Enkel wat minder uithouding. En lelijk :p

Terror Factor

Legacy Member
bram1987 zei:
het woordje oud is heel belangrijk in u zin ;) toen was da top technologie ;)

johan tb zei:
Precies bij een oldtimer accepteer je trommelremmen, maar bij een splinternieuwe wagen dat is toch net iets anders. ;)
't is ook maar 1500 euro he, wa wilt ge :/ die oude wagens rijden trouwens ook nog rond, dus eig maakt da totaal ni uit?

BlueSkyraider zei:
euh, 63pk é makker :naughty:
En standaard schijfremmen vooraan en trommelremmen achteraan.
net zoals bij uwen Saxo :tongue:
er zijn toch modellen me maar 40 pk en allemaal trommels, ni? sorry da ik de uwe onderschat heb:( :hug:

En hej, saxo powah! :woohoo:

denkimi

Legacy Member
Soundstorm zei:
Trommelremmen zijn toch niet slecht? Enkel wat minder uithouding. En lelijk :p

bij mij weten is het juist andersom. trommels kunt ge veel moeilijker doen faden dan schijven, omdat ze minder remkracht hebben

BlueSkyraider

Legacy Member
Terror Factor zei:
er zijn toch modellen me maar 40 pk en allemaal trommels, ni? sorry da ik de uwe onderschat heb:( :hug:

En hej, saxo powah! :woohoo:

Héhé, ja hoor. De oudere modellen hebben 4 trommelremmen. Dus je had wel een deel gelijk :)
De 1000cc zouden wel 40pk kunnen zijn. Ken het niet van buiten :)

Terror Factor

Legacy Member
BlueSkyraider zei:
Héhé, ja hoor. De oudere modellen hebben 4 trommelremmen. Dus je had wel een deel gelijk :)
De 1000cc zouden wel 40pk kunnen zijn. Ken het niet van buiten :)

40 of 44 was het denk 'k, kameraad heeft zo ene:p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan