Archief - filmpjes - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BlueSkyraider

Legacy Member
:wtf:

Is wel lichtjes te begrijpen als je ziet wat voor joekels van auto's er op hun oprit staan.

Achja, verwend zijn zeker?
Ik moest het stellen met een grote chocoladen beginletter van mijn voornaam :sop:

-inf-

Legacy Member
Is de mentaliteit die zich voordoet als je alles in je schoot geworpen krijgt, ze hadden hem er moeten voor laten werken, maar dat is een woord dat deze jongeman waarschijnlijk zelfs niet kent :')

«Vision»

Legacy Member
Pff da lijkt me zo opgezet spel maar 'k heb gewoon goesting vr dien vast te binden op ne stoel en wa slaag te geven tot em kalm is. (ik zou zo'n slecht vader zijn :P)

SpeedFreak.be

Legacy Member
Er zijn bij die knaap echt een paar vijzen los, maar los daarvan van je broertje moet je het maar hebben. :D

Poplipo

Legacy Member
Ik zou deftig content zijn zou'k zo'n pick-up krijgen, da's toch ne zaligen bak? ^^

Terror Factor

Legacy Member
Meh, dunno zenne, 'k zou dan liever niks krijgen dan e wrak van ne pickup (ofja, toch ne pickup me ne fucked up paint):p
En ja, als ge dan die ander auto's daar ziet staan... 'k kan z'n reactie in zekere zin nog wel begrijpen(me me die baseballknuppel interessant gaan doen is 't toch ni:p)

Mr Syphon

Legacy Member
stopt met uw skyline filmpkes :angry:
als ge de prijzen ziet van zo nen R33 dan kunt ge bijna ni anders als zo ene kopen :p

seurinck

Legacy Member
poplipo zei:
Ik zou deftig content zijn zou'k zo'n pick-up krijgen, da's toch ne zaligen bak? ^^
is idd nie mis dieje pick-up.
ik zou er mee content zijn, nieuw kleurke en knappe velg erop en rijden maar.

ComputerVISTA

Legacy Member
Na 1600 km is de motor echt losgekomen en heb een klein filmpje van de acceleratie genomen.

Hou wel in gedachte: Met mij der bij +- 2 ton, 4 traps automaat met gigantische vitessen en niet al z'n paarden.

YouTube - BMW E32 750i 0-200

+- 6 a 6.5 sec aan de 100 en +- 18 a 19sec aan 200

PS: de wielen doen het hem niet want kwa afwijking is het +- hetzelfde als de standaard 15" met ballonbanden.

ComputerVISTA

Legacy Member
Met mijn zonnewijzer natuurlijk!

Kan 7, 8, of 10 ook geweest zijn :D

Guardian-X-

Legacy Member
Mr Syphon zei:
stopt met uw skyline filmpkes :angry:
als ge de prijzen ziet van zo nen R33 dan kunt ge bijna ni anders als zo ene kopen :p

ke bekan nog geen skyline filmkes gepost hier ... alst er 5 zulle zijn zalt veel zijn :tongue: en de laatste 15 pagina's ( geen zin om verder te zoeken ) hebk maar 1tje gepost en twas ne pagani zonda...

en ja wie weet koop ik wel ene ! of toch ook weer niet :unsure: of mss w.... :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan