TekkaBlade
Legacy Member
nTFs zei:
We lachen dus met de persoon en niet met de auto eh! Laat dat voor iedereen duidelijk zijn!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nTFs zei:
poplipo zei:Ik zou deftig content zijn zou'k zo'n pick-up krijgen, da's toch ne zaligen bak? ^^


)
moment als ge die r33 en r34 ziet wegschieten en dat achterste tegen de baan duwen ... moet ne epic rush zijn om daar mee te rijden.is idd nie mis dieje pick-up.poplipo zei:Ik zou deftig content zijn zou'k zo'n pick-up krijgen, da's toch ne zaligen bak? ^^
Mr Syphon zei:stopt met uw skyline filmpkes
als ge de prijzen ziet van zo nen R33 dan kunt ge bijna ni anders als zo ene kopen![]()
en de laatste 15 pagina's ( geen zin om verder te zoeken ) hebk maar 1tje gepost en twas ne pagani zonda...
of mss w.... 