Archief - filmpjes - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ComputerVISTA

Legacy Member
ikbenben zei:
Volgens mij zit ge toch met wa tellerafwijking ze...kan mij moelijk inbeelden dat die -20sec naar 200 doet :unsure:

Edit :ff rap gegoogelt E32 750i testwerte- wo ist Wahrheit?? - BMW 7er-Forum

Zit idd wat tellerafweijking op, maar niet meer dan 10 km/h net zoals bij de Benz. Met de GPS bekeken.

Zijt gerust, het hok trekt goed door. Het blijven wel 300 paarden en 450 NM.

Waarom iedereen daar altijd wat achter zit te zoeken.... GPS liegt meestal toch niet :D


Kijk naar m'n Benz! Says it all. Volgens de boekjes 9.5 seconden voor de manuele bak dus de automaat moet nog trager zijn. Wat blijkt? Hij gaat in 8.39 seconden naar de 100, wijkt ook serieus af met de officiele cijfers hé? :)

't Zal wel niet allemaal 100% kloppen maar ver der van zal't ook wel nie zitten. Ge voelt trouwens ook wel dat het geen trage auto is, voor zo'n dingen hebde geen meeting nodig medunkt.

ikbenben

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Zit idd wat tellerafweijking op, maar niet meer dan 10 km/h net zoals bij de Benz. Met de GPS bekeken.

Zijt gerust, het hok trekt goed door. Het blijven wel 300 paarden en 450 NM.

Waarom iedereen daar altijd wat achter zit te zoeken.... GPS liegt meestal toch niet :D


Kijk naar m'n Benz! Says it all. Volgens de boekjes 9.5 seconden voor de manuele bak dus de automaat moet nog trager zijn. Wat blijkt? Hij gaat in 8.39 seconden naar de 100, wijkt ook serieus af met de officiele cijfers hé? :)

't Zal wel niet allemaal 100% kloppen maar ver der van zal't ook wel nie zitten. Ge voelt trouwens ook wel dat het geen trage auto is, voor zo'n dingen hebde geen meeting nodig medunkt.

Ik denk dat ge niet goed beseft hoe snel -20sec van 0-200 is :p

Dat zou sneller zijn dan een evo x,nieuwe wrx sti,even snel als een cayman s en E46 M3...get my point ;)
Check dit anders eens : Classement par 0-200 km/h

Ik ga niet beweren dat het een trage auto is maar zó snel nu ook weer niet.

ComputerVISTA

Legacy Member
Dus hij is sneller dan al die vree bakken, kan ik mee leven :D

Ik heb ook m'n waterpas niet op die baan gelegd hé, kan goe zijn dat da vals plat was in mij voordeel en den teller moet ge sowieso niet geloven maar aan de rest van de acceleratie kunt ge gewoon zien dat het ding goed vooruit stuift.

En of het onder de 20 seconden is, prolly not maar hey, ik heb er toch al een paar nieuwe audi's mee te kijk gezet :D

('t waren geen rs'en :unsure:)

Pakt nu dat 25 seconden is, pretty damn fast imo!

PS: iedereen weet hoe snel 0-200 in 20 sec is, iedereen heeft wel al eens een Porsche gezeten ;)

ComputerVISTA

Legacy Member
ikbenben zei:
+5 sec op zo'n snelheid zijn wel al héél wat autolengtes ze :p

Zo extreem veel kan het ook niet schelen hé of ik lijkt wel een tellerafwijking van 50 km/h te hebben :lol:

Ik zal die snelheid eens moeten verifiëren met de GPS, k weet dat 100 +- 10 km/h scheelt met de werkelijkheid, das zowa hetzelfde als de Mercedes. En bij +- 212 rijdt die 200 in't echt.

Dus't zal geen 5 seconden schelen ;)


Zolang ik u maar afdroog, met de juste aandrijving :evil:

ikbenben

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Zo extreem veel kan het ook niet schelen hé of ik lijkt wel een tellerafwijking van 50 km/h te hebben :lol:

Ik zal die snelheid eens moeten verifiëren met de GPS, k weet dat 100 +- 10 km/h scheelt met de werkelijkheid, das zowa hetzelfde als de Mercedes. En bij +- 212 rijdt die 200 in't echt.

Dus't zal geen 5 seconden schelen ;)


Zolang ik u maar afdroog, met de juste aandrijving :evil:

Volgens die eerste link zou de 750i rond de 28sec moeten zitten ;)

Bring it on :evil:

«Vision»

Legacy Member
man juist dat classement eens bekeken naar de snelste wagens van 0-200 km/h en 3,9 s is toch wel fucking snel (f1 auto)

128MB

Legacy Member
«Vision» zei:
man juist dat classement eens bekeken naar de snelste wagens van 0-200 km/h en 3,9 s is toch wel fucking snel (f1 auto)
Audi Quattro 10 sec :)

swel cool
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan