Archief - filmpjes - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Terror Factor

Legacy Member
ctgilles zei:
Het is aangetoond dat het schadelijker is voor het milieu als ge zo nen trade doet. Goe bezig, dwaze politiekers :niceone: Smijt anders nog wat geld weg :ironic:

Ge moet ook wel rekening houden me het feit da heel veel mensen hun auto sowieso zouden upgraden, en nu dan toch aangezet worden tot het kopen van een zuinigere auto.

Ma ja, het nut van al die auto's zo te verniele ontgaat mij toch ook wel redelijk hard. Daar moet toch gans veel van te recycleren/stukken verkopen zijn:/

krisse5844

Legacy Member
Terror Factor zei:
Ge moet ook wel rekening houden me het feit da heel veel mensen hun auto sowieso zouden upgraden, en nu dan toch aangezet worden tot het kopen van een zuinigere auto.

Ma ja, het nut van al die auto's zo te verniele ontgaat mij toch ook wel redelijk hard. Daar moet toch gans veel van te recycleren/stukken verkopen zijn:/

Hadden ze gewoon gedaan zoals hier en de taxen op zware motoren serieus verhoogd ( want zeg nu zelf , amerika is toch wel koploper daarin ) dan gingen mensen zoiezo een zuiniger wagen kopen om die taxen dragelijker te maken , ging hun staat er geld aan verdienen en het resultaat komt op hetzelfde neer als hetgeen ze nu doen. Maar nu moet de staat zelf geld ophoesten en zit je met nodeloos "afval" ...

Terror Factor

Legacy Member
krisse5844 zei:
Hadden ze gewoon gedaan zoals hier en de taxen op zware motoren serieus verhoogd ( want zeg nu zelf , amerika is toch wel koploper daarin ) dan gingen mensen zoiezo een zuiniger wagen kopen om die taxen dragelijker te maken , ging hun staat er geld aan verdienen en het resultaat komt op hetzelfde neer als hetgeen ze nu doen. Maar nu moet de staat zelf geld ophoesten en zit je met nodeloos "afval" ...

Gij denkt da da zou pakken? ff over night taksen gaan verhogen terwijl da 70%(bij wijze van spreke) van de mensen daar me ne dikke motor rondrijdt?

Trouwens, nu helpen ze de crisis ook vooruit he, ze zetten mensen aan om een nieuwe auto te kopen, dus zo heel slecht is het imo ni. De wagens gewoon vernietigen daarintegen lijkt me wel een waste, hoewel van die knappe auto's eerder uitzonderingen dan regel zijn.

ctgilles

Legacy Member
Terror Factor zei:
Ge moet ook wel rekening houden me het feit da heel veel mensen hun auto sowieso zouden upgraden, en nu dan toch aangezet worden tot het kopen van een zuinigere auto.

Ma ja, het nut van al die auto's zo te verniele ontgaat mij toch ook wel redelijk hard. Daar moet toch gans veel van te recycleren/stukken verkopen zijn:/

Lees kwaliteitsartikels waarin desbetreffend onderzoek staat en doe zelf 1+1... Ook op lange termijn is dit een slechte zaak.

Terror Factor

Legacy Member
ctgilles zei:
Lees kwaliteitsartikels waarin desbetreffend onderzoek staat en doe zelf 1+1... Ook op lange termijn is dit een slechte zaak.

linkje naar een kwaliteitsartikel?

McGregor

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Is geen lul, mensen voeren hun werk uit. Onder Obama is er nu ook zo'n systeem dat ge uw oude wagen voor een nieuwe kunt omwisselen, staan vee filmkes van op joetjoep.

Veel mooie karren gaan omzeep gaan zo :(

McCain!!

krisse5844

Legacy Member
Terror Factor zei:
Gij denkt da da zou pakken? ff over night taksen gaan verhogen terwijl da 70%(bij wijze van spreke) van de mensen daar me ne dikke motor rondrijdt?

Op termijn zouden de mensen stoppen met het aankopen van zware motoren ... Zoals hier betaal je tax op " 1ste maal in gebruik" en jaarlijkse taxen ... Als die hoog genoeg zijn , zullen er véél afhaken ...

Waarom rijdt hier 70 procent van de bevolking niet rond met een V8 -V10 -V12 ? Gewoon omdat het véél te kostelijk is om die wagen jaarlijks op de weg te houden ...

Terror Factor

Legacy Member
krisse5844 zei:
Op termijn zouden de mensen stoppen met het aankopen van zware motoren ... Zoals hier betaal je tax op " 1ste maal in gebruik" en jaarlijkse taxen ... Als die hoog genoeg zijn , zullen er véél afhaken ...

Waarom rijdt hier 70 procent van de bevolking niet rond met een V8 -V10 -V12 ? Gewoon omdat het véél te kostelijk is om die wagen jaarlijks op de weg te houden ...

Da's het probleem ni, het probleem is da ze daar NU al allemaal me zo van die dikke bakken rondrijden. Da kunne ze gewoon ni maken, dan lynchen ze die politici gewoon.

Hogere taksen ofzo voor nieuwe voertuigen die veel verbruiken zou mss wel ni slecht zijn, ma 'k denk ni da de fabrikanten daar zo blij mee gaan zijn.

McGregor

Legacy Member
Terror Factor zei:
Da's het probleem ni, het probleem is da ze daar NU al allemaal me zo van die dikke bakken rondrijden. Da kunne ze gewoon ni maken, dan lynchen ze die politici gewoon.

Hogere taksen ofzo voor nieuwe voertuigen die veel verbruiken zou mss wel ni slecht zijn, ma 'k denk ni da de fabrikanten daar zo blij mee gaan zijn.

De meeste Amerikaanse automerken hebben allemaal V8-V10 en V12 enzo. Dus zou die maatregel alleen voor Europese en Japanse constructeurs ten goede komen en da is ook nie de bedoeling he. Dan zou het direct gedaan zijn met de Amerikaanse auto-industrie. Ze zijn nu wel bezig met zuinigere modellen te maken maar zijn belange nog nie in staat te concurreren met Europese / Japanse modellen.

WeedJunk

Legacy Member
't Gevolg is nu dat die mannen zich ne Honda, Toyota,... kopen en toch niet hun eigen economie steunen :p

McGregor

Legacy Member
WeedJunk zei:
't Gevolg is nu dat die mannen zich ne Honda, Toyota,... kopen en toch niet hun eigen economie steunen :p

Zelf erger nog ze doen het schade aan, want de die premie moet de Amerikaanse belasting betaler wel betalen. Toyota en Honda hebben goede lobbyisten zeker??:unsure:

Terror Factor

Legacy Member
coolermaster zei:
De meeste Amerikaanse automerken hebben allemaal V8-V10 en V12 enzo. Dus zou die maatregel alleen voor Europese en Japanse constructeurs ten goede komen en da is ook nie de bedoeling he. Dan zou het direct gedaan zijn met de Amerikaanse auto-industrie. Ze zijn nu wel bezig met zuinigere modellen te maken maar zijn belange nog nie in staat te concurreren met Europese / Japanse modellen.
Daarbij m'n laatste zin he ;)

WeedJunk zei:
't Gevolg is nu dat die mannen zich ne Honda, Toyota,... kopen en toch niet hun eigen economie steunen :p

Me zo ne algemene taks zou da mss waar zijn, ma nu zou da nog moete meevallen. De wagen moet gewoon zuinigER zijn. De V8en van vandaag zullen wel zuiniger zijn dan die van 15j geleden zeker :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan