Archief - filmpjes - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Terror Factor

Legacy Member
Soundstorm zei:
Eigenlijk wel :p

Buiten alle foefkes voor lager verbruik, en het ontbreken van 24 kleppen, is dat blok iedentiek aan de meeste huidige blokken.

Wa blijft er dan nog over?:p Kunt ge eens een paar voorbeelden geven, 'k kan ni echt iets bedenke :$

Ma zelfs dan: blijft 't geen relatief goede basis voor een turbo/sc op te zetten? 'k heb eig geen flauw idee hoeveel da blok kan verdragen :p

SpeedFreak.be

Legacy Member
Cocaïne: ..... Rechts oder Links .... Rechts oder Links .... Hauptsache Vollgas. :p

ComputerVISTA

Legacy Member
Terror Factor zei:
Wa blijft er dan nog over?:p Kunt ge eens een paar voorbeelden geven, 'k kan ni echt iets bedenke :$

Ma zelfs dan: blijft 't geen relatief goede basis voor een turbo/sc op te zetten? 'k heb eig geen flauw idee hoeveel da blok kan verdragen :p

Wat ik wel al gelezen heb is dat ge der N/A niet veel aan kunt veranderen, Bv. zo'n speciale spruitstukken (zouden er 4 moeten zijn) gaat al niet wegens plaatsgebrek.

En andere koppen gaat niet al bestaat er een project met de koppen van een E36 M3, maar of het ooit gelukt is weet ik niet.

Terror Factor

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Wat ik wel al gelezen heb is dat ge der N/A niet veel aan kunt veranderen, Bv. zo'n speciale spruitstukken (zouden er 4 moeten zijn) gaat al niet wegens plaatsgebrek.

En andere koppen gaat niet al bestaat er een project met de koppen van een E36 M3, maar of het ooit gelukt is weet ik niet.

Ja, het meeste gaat wss allemaal custommade moeten zijn, 'k kan me wel inbeelden da die blok(ofja, de auto's eig) nu ni bepaald populair is bij tuners:p

Nuja, n/a tunen is meestal duur. Ge hebt dan natuurlijk wel de gasrespons en het toerenbereik. Vanuit mijn beperkte kennis lijkt een supercharger me praktisch altijd het interessantst(relatief goedkoop voor het vermogen da ge krijgt, zonder (echt?) afbreuk te doen aan de gasrespons^^

Vista, vlam da daarop man:D :unsure:

denkimi

Legacy Member
ik denk niet dat er onder die motorkap nog genoeg plaats is om een turbo of supercharger te steken die groot genoeg is om die 12 cilinder te voorzien :p

Terror Factor

Legacy Member
Geen enkel probleem:
1881_12261216521.jpg

ComputerVISTA

Legacy Member
Ik heb een lichtbruin vermoeden dat ze dat op de keuring gaan merken :unsure:

Terror Factor

Legacy Member
Hm, ni aan gedacht:p
Plak er zo ne cover over, en zeg da het is om uw motorkap tegen steenslag te beschermen:unsure:

ComputerVISTA

Legacy Member
Voor rond de 1000 euro vindt ge ze al hoor, 1500 voor eentje met niet al te veel km's op.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan