Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
black_scorpion zei:oh, das nog vrij doenbaar
en dan turbo's erop:
http://www.dcr62.net/Car Pics/V12M70B50.jpg
edit: met room to spare trouwens !
poplipo zei:Batterij enzo zitten dan ergens anders ofzo?
das nog nie simpel om te maken-V-Maxxor- zei:In verband met het aero gedoe in de post je laatste mod thread (splitter, undertray)
is ma snel in mekaar gekletst
[YOUTUBE]l3YcJDKKsUY[/YOUTUBE]

black_scorpion zei:oh, das nog vrij doenbaar
en dan turbo's erop:
http://www.dcr62.net/Car Pics/V12M70B50.jpg
edit: met room to spare trouwens !
Controleur trekt de motorkap van een E30 open en ziet die V12: Wat is dat meneer? Euh WTF hoe komt die daar nu in? 
poplipo zei:Batterij enzo zitten dan ergens anders ofzo?
brechen zei:van mij zit zelfs het reservewiel onder de motorkap![]()

brechen zei:jawel, ruitenwissermotor zit daar!hoe moet ik het anders noemen?
![]()



