Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Scifo zei:

heb dat fullscreen gezet en ff gedroomt 

Scifo zei:

- Cool filmpje dat eerste128MB zei:
.Guardian-X- zei:Hahah idd al ne ouwe maar ik heb toch menig maal strijk gelegen met da filmke![]()

twijfel of die stock is. lijkt me toch iets te snel imo. kzou eens met eene moeten rijden om het te wetenMee zei:- Snel filmpje dat 2de, ik verschiet ervan dat die 2.5 toch zo snel gaat. Ik was al aan het twijfelen of die 163pk toch niet maar magerkes is...



128MB zei:twijfel of die stock is. lijkt me toch iets te snel imo. kzou eens met eene moeten rijden om het te weten
thaens???
fackk eind dit jaar/begin volgend jaar hebk normaal gezien een huis met grote garage![]()

128MB zei:na pensioen: ne v12 ferrari
CAS zei:Na pensioen omdat ge er dan zelf een week aan kunt werken om hopelijk in het weekend te kunnen rijden?

128MB zei:hehe voorlopig eene. ma ben zon planneke aant uitwerken van om de x aantal jaar te wisselen van oldtimer
voorlopige lijst:
944
gtv6
csl
iets met een v8
na pensioen: ne v12 ferrari

kgaan mij ne olietanker kapen en in de hof zettenMr Syphon zei:tegen da ge in de helft van uw lijst zit rijden we allemaal op waterstof ofzo![]()


of naast de 944 een cheap-ass 924 om te raggen
ComputerVISTA zei:Zo'n 512 is zo ne gigantische geilen bak![]()
Destroyer zei:in herne staat er een elke dag te bewonderen bij mercaert .

