Guardian-X-
Legacy Member
Stancke zei:Fack, zo moet het jongens!
Dat ziet er verdomd snel uit ^^ en zonder teveel drama ... gewoon cruise snelheid
Zal nie veel schelen van 250+ km/h zeker ?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stancke zei:Fack, zo moet het jongens!
Guardian-X- zei:Dat ziet er verdomd snel uit ^^ en zonder teveel drama ... gewoon cruise snelheid![]()
Zal nie veel schelen van 250+ km/h zeker ?

nog ne keer jean-marcWacko_Escudo zei:http://www.wadda.be/beleefde-rallypiloot_fun
128MB zei:

128MB zei:moh allé hodverdommenog ne keer jean-marc
YouTube - Jean-Marc vloekt / West-Vlaamse rally
xD ZO DROOG "sorrey!" BROOOP ... :')




ComputerVISTA zei:Ok, zal het noteren.
Voor het geval ge het niet snapt, das dus met 1 van de 2 luchtfilters vervangen door een open K&N tjoening geval![]()
w3bb3r zei:wrm is een V12 gedempt?![]()