Archief - filmpjes - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Waarom steken ze er dan een V12 in? :unsure:
Een S63 is ook niet gedempt, heb ik nog mogen merken onlangs, val je bijna in slaap, opeens een S63 die het kot open trekt op de parking :D

ComputerVISTA

Legacy Member
Ik heb geen ///M750i ^^

In een S of 7 met serieuse motor waar geen speciaal badgeke op plakt hoort ge meestal vrij weinig en zeker in de auto.

Nu als m'n dubbele beglazing omhoog is hoor ik zelfs met dat open geval weinig van die moteur :p


V12 :love:

SpeedFreak.be

Legacy Member
Waarom is zo'n motor gedempt daarvoor moet je kijken naar de filosofie achter dat soort wagens: grote motor waarmee je in alle rust aan 250 km p/u naar Zuid Frankrijk rijdt terwijl een lekker muziekje opstaat en je gezellig zit te praten met je mede passagiers. Dat soort wagens is op comfort gebouwd anders dan de ///M of de Amg's.

[LRRP]

Legacy Member
johan tb zei:
Waarom is zo'n motor gedempt daarvoor moet je kijken naar de filosofie achter dat soort wagens: grote motor waarmee je in alle rust aan 250 km p/u naar Zuid Frankrijk rijdt terwijl een lekker muziekje opstaat en je gezellig zit te praten met je mede passagiers. Dat soort wagens is op comfort gebouwd anders dan de ///M of de Amg's.

Idd het is de bedoeling dat je op je gemak in de auto zit. En niet zoals in een ferrari half doof uit de auto komt.

-inf-

Legacy Member
Een open luchtfilter steken is imo geen "tjoening" als het verbetering brengt (gasrespons en wat pk's op voorwaarde dat hij lucht trekt die koud genoeg is). En dat maakt idd aanzienlijk verschil in aanzuiggeluid, nogal logisch lijkt me...

ComputerVISTA

Legacy Member
Wij hebben het er dan ook niet opgezet om te verbeteren maar gewoon om lawaai te maken :p was om te lachen dus.

Nu als de nieuwe motor er in gaat met wat verbeteringen sluit ik niet uit dat er 2 goeie versies op komen.

[LRRP]

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Wij hebben het er dan ook niet opgezet om te verbeteren maar gewoon om lawaai te maken :p was om te lachen dus.

Nu als de nieuwe motor er in gaat met wat verbeteringen sluit ik niet uit dat er 2 goeie versies op komen.

Bmc Airbox zeg ik u

ComputerVISTA

Legacy Member
Als ik er zo'n dingen op zet moet het wel de moeite zijn en niet voor de show.

ComputerVISTA

Legacy Member
Ja..

Is al gekocht maar ligt tot december/januari in Duitsland.

ComputerVISTA

Legacy Member
Yup, exact dezelfde.

Maar met maar 57.000 km op, goedkoper dan reviseren en de boite + koppelomvormer en radiator zit erbij.

En dan zien met wat aanpassingen om de originele 300 paarden op te krikken. Ik heb geen doel maar alle extra pk's zijn welkom eigenlijk.

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Die motor die er in zit, is die niet goed meer mss? Dacht dat die nog in orde was.

ComputerVISTA

Legacy Member
Extreem veel paarden zal die nog niet verloren hebben daar hij nog steed z'n limiter haalt en hij met 2.1 ton nog in 7.5 naar 100 gaat maaaaaaar... Ze drinkt redelijk wat water en olie. We vermoeden dat het enkel 1 van de 2 culassen is maar het kunnen ze ook beiden zijn. En serieus beginnen met een revisie kost toch wel redelijk wat geld.

Vermits ik deze nieuwe motor met alles er aan (electronica incluis met bekabeling enal) voor een goeie prijs heb kunnen krijgen (heel goedkoop zelfs) ben ik voor die optie gegaan.

Wat ik met de oude motor zie ik nog, er zijn wat opties:

- Verkopen
- Toch reviseren maar dan op lange termijn
- Salontafel :D
- Houden voor stukken
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan