Archief - filmpjes - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BlueSkyraider

Legacy Member
nTFs zei:
En allemaal méér dan 500 pk...right.:wtf:

ge weet gij zeker nie hoeveel stickers, spoilers, sideskirts, yoyoblingbling velgen daar aanhangen. Als ge al die pk-winsten optelt... :woohoo:



:unsure:

-inf-

Legacy Member
Euh, ik vrees wel dat het eens zou kunnen kloppen, als men de wagens al eens goed had bekeken zou je oa een E46 M3 zien, niet echt moeilijk om tegen 500pk te brengen, en al zeker niet de 300km/h top.

T'is niet omdat het onverantwoorde marginale mannen zijn dat ze geen duur speelgoed kunnen hebben, die scene ginder in Frankrijk is wel wa anders dan de gemiddelde Tuning Beats bijeenkomst hier in Belgie met verkrachte Astra's he :').

En euh, de trend die ik hier zie van open luchtfilters die belachelijk gemaakt worden maakt eigenlijk uzelf een beetje belachelijk. Indien correct geplaatst is dat efficiente performance tuning, en niet "tjoening" zoals sommigen blijkbaar denken.

-inf-

Legacy Member
128MB zei:
Was ne M3 CSL of ben ik mis?

Moeilijk om te zien maar dacht het niet, if so, ist een grote zonde van het materiaal. Om rechtoor te gaan hebde al die techniek niet echt nodig ;).

ComputerVISTA

Legacy Member
-inf- zei:
En euh, de trend die ik hier zie van open luchtfilters die belachelijk gemaakt worden maakt eigenlijk uzelf een beetje belachelijk. Indien correct geplaatst is dat efficiente performance tuning, en niet "tjoening" zoals sommigen blijkbaar denken.

Zeg lapzwans, neem alles zo eens niet serieus.

Als ik lach is dat enkel met de homies uit G'bergen waar ik weet dat er gewoon van ver zo'n ding op gezet is om lawaai te maken, niet om vooruit te gaan.

Veel van die dingen hangen daar maar gewoon te hangen waarbij de originele luchtinlaat 9/10 stukken beter was.

mOnKeYbUtt

Legacy Member
da stukske moto filmke komt mij ook bekend voor ,da was iemand van hier ofzo nee?:D

Guardian-X-

Legacy Member
nTFs zei:
Is da ni uit een of andere ghostrider episode..

Brusselse ring zegge ze. Zou me verbazen da ghostrider hier al gereden heeft ? Aleja heb een aantal van zijn films gezien maar geen enkele waar hij in belgië rijdt.

Tis mss ne wannabee ghostrider ^^

[B]Rocketeer

Legacy Member
Cool op de filmkes van youtube.:
Herken direct de Skyline R32.
Uiteraard ook een supra.

Voor de rest: dikke zotten ja.

Wordt nog eens tijd dat ze hier in België serieus goeie dragstrips openhouden.
Net zoals Santa Pod in Engeland.
Dan is het probleem al vele minder.

Maja, ga dat maar eens uitleggen aan een "groene" regering...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan