Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Guardian-X- zei:Video: BMW M3 V10 (E30) vs BMW M3 (E92) » Autoblog.nl
voor de E30 fanaten hier ( excuses als het al gepost is )
Is hier op nein lives een gelijkaardig project aan de gang vermoed ik ? Opt filmke ist wel met ne motor uit ne M ( 5 of 3 dnno ? )

.-inf- zei:eens echt rijden ipv hun modern speelgoed met hulpmiddelen

)ComputerVISTA zei:De E32 met 2 koffiefilters ipv 1 (jaja inf maar dit zijn el cheapo lawaaidigen, die mag ik zo noemen)
YouTube - 750i <- beetje kroezen
YouTube - 750i <- 0 - 140
is echt om zot van te komen om overal die kwaliteit van vid's tegen te komen 

Guardian-X- zei:ma da spel schakelt zelf![]()

Guardian-X- zei:ma da spel schakelt zelf![]()
.
.ComputerVISTA zei:Awel?
Ik heb niks anders dan die gsm![]()
)
moet echt de max zijn om daar me te rijden.
) en nee nie zagen achter de filmkes
tis allemaal worthless stuffStancke zei: