Archief - filmpjes - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ComputerVISTA

Legacy Member
Mosselman turbo's op oude BMW's of Mercedessen zijn de max. Als ik er ooit eentje vindt voor op een 3L M103 koopik het direkt, das dan een biturbo set naar 290 pk :D

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Ik ben nog wat filmpjes aant zien daarvan, 0-100 is echt episch. Eens boven de 120 gaan die vrij normaal, maar daaronder is echt zot :eek:

ComputerVISTA

Legacy Member
Wel die 300 biturbo waarover ik je eens vertelde, das die auto (een andere maar hetzelfde model met dezelfde turboopstelling)

Dus een serieus beest.

Dat verslaat mijn 5L langs alle kanten, Misschien niet meer aan hoge snelheden omdat die 300E op't einde van z'n toeren zit (en dan bedoel ik boven de 200 a 220)


Op Helga moet dat waanzinnig zijn, dan moeten er straffere veren onder of ze zit met haar gat tegen de grond :rofl:

PS: Buiten die turbo's is er niks aan veranderd, dus standaard vitessenbak en die 300E die ik ken heeft al 250.000 km gereden, straffe bakskes!

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Schijnt dat de bakken het wel trekken, maar dat je veel verlies maakt erdoor. Er staat ook een filmpje van iemand die er een 7G-tronic aan gekoppeld heeft, 0-120 in nog geen 3 seconden :lol:, eens daarboven niet veel sneller dan een gewone 300E.

ComputerVISTA

Legacy Member
YouTube - Lamborghini replicas

Over de motor: Ik weet dat er een bedrijf is die de M70B50 in lambo replica's steekt dus de kans is groot dat ge dan met een lambo van 300 pk rijdt :rofl:

Een echte sohc performance car :')

Zal wel vooruit gaan maar wie wil er nu rondrijden in iets dat 1) niet volledig gelijkt op wat het representeerd en 2) gewoon fake is?

Terror Factor

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
YouTube - Lamborghini replicas

Over de motor: Ik weet dat er een bedrijf is die de M70B50 in lambo replica's steekt dus de kans is groot dat ge dan met een lambo van 300 pk rijdt :rofl:

Een echte sohc performance car :')

Zal wel vooruit gaan maar wie wil er nu rondrijden in iets dat 1) niet volledig gelijkt op wat het representeerd en 2) gewoon fake is?

Deze replica is wel ferm goe gelukt, qua looks: YouTube - LAMBORGHINI REPLICA

Da fake enzo-ding is gewoon belachelijk, daar durfde u toch ni in late zien :oink:

ComputerVISTA

Legacy Member
Krijg het schijt van zo'n filmkes, lelijk gekleurde rijstkoffers met ambetant commentaar.

N/O aan iemand die zo'n auto hé :p

Guardian-X-

Legacy Member
L0$t Pr0PhEt zei:

tsuchiya en orido 2 grote namen daar in japan :) echt serieuze piloten. ( tsuchiya is echt ne hilarische pee in sommige programma's :p hij is beter bekend in zijn AE86 en is zowat de godfather van het hedendaagse driften )

( warning indien geen JDM fan en geen fan van japanners etc is dit 7 minuten van uw leven verspilt )
mijn favoriete filmke ooit : http://www.youtube.com/watch?v=d8vAxzLApPs battle of the inline 6 ne amuse tunes supra vs ne mines tuned R34 GT-R. vertaling is soms wel wa off ...

oh god zone r34 ... kzou er ne moord voor begaan ( bij wijze van spreken eh :p )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan