|) ][ |V| ][
Legacy Member
ComputerVISTA zei:Zo'n civicske ze, das nie mis.
Huh? Vista vindt een jap leuk

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ComputerVISTA zei:Zo'n civicske ze, das nie mis.

Sangai zei:
in den dakar ist altijd fun tijdens een interview met da engrish ^^ 
stupid_noob zei:
Doet me eraan denken dat ik bijna 7k op menne sdi heb gezet door van 5de naar 2de te gaanComputerVISTA zei:


SveltestSword zei:azo een zalig geluid da da ding heeft![]()
its_just_me zei:
