Archief - filmpjes - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RealFlub

Legacy Member
het is idd wel veel meer show.. maarja.. als ge gesponsord word door 'monster energy'

Mr Syphon

Legacy Member
kzou toch die kerel opt laatste met zen balloneke ni willen zijn, die moest zo maar is een beetje verkeerd driften :p

ctgilles

Legacy Member
tynoesj zei:
Ma damn ik wil da filmke in 1080p fzo :D

Discovery HD -> Stunt Junkies. Daar komt dien aap ook in voor met zen krel. Heeft er nen 33m jump mee gedaan en die auto was perfect in orde :unsure: Stevig ding!

tynoesj

Legacy Member
Mr Syphon zei:
kzou toch die kerel opt laatste met zen balloneke ni willen zijn, die moest zo maar is een beetje verkeerd driften :p
Vandaar da ze een pop pakken wss :p
ComputerVISTA zei:
WTF is er zo speciaal aan da filmke? :x
Als multimedia student en auto liefhebber vind ik dit toch zeer geslaagd :)

TekkaBlade

Legacy Member
tynoesj zei:
Vandaar da ze een pop pakken wss :p

Als multimedia student en auto liefhebber vind ik dit toch zeer geslaagd :)

Als multimedia student zou je op z'n minst het filmpje moeten uitkijken ;) dan zou je het woord "pop" niet meer gebruiken.

Terror Factor

Legacy Member
Ze hebbe der wel overdreven veel reclame ingestoken he:/ 't eerste was veel "natuurlijker"

tynoesj

Legacy Member
TekkaBlade zei:
Als multimedia student zou je op z'n minst het filmpje moeten uitkijken ;) dan zou je het woord "pop" niet meer gebruiken.
Ik had het op die van 3:46..

Asserti

Legacy Member
RealRoot zei:
het is idd wel veel meer show.. maarja.. als ge gesponsord word door 'monster energy'

volgens utube comments is Ken Block co owner van DC Shoes?

Guardian-X-

Legacy Member
enkel spijtig dat de boxer roffel niet echt meer te horen is. voor de rest even epic zoals het eerste filmke

rob dyrdek staat daar wat simpel te wezen :p ze hadde beter big black gepakt dat zou pas hilarisch geweest zijn ^^

krijg wel zin om es dc's te kopen... heb der altij al es wille kope ma die in de commercial zien er er wel echt funky uit :)

den ken block ziet er mss ne poser uit ma toch petje af voor alweer een staaltje van zijn skills.

citrofenwick

Legacy Member
Soundstorm zei:
Heeft wel iets vind ik :p
2CV Nimik (with Ferrari engine)- Video


Hoe in godsnaam krijgt ge het in uw hoofd om met nen X5 daar te gaan rijden :s
X5 Stuck in Sandy- Video
TC heeft er precies wel wa moeilijk mee.

Aan onze vorige 2cv hangde ook een ferrari-sticker :unsure:

Terror Factor zei:
LOL, wa een zotte 2CV:D
'k ga m'n pa is moeten hinten denk ik :unsure:

Ik zit mijn ma al een tijdje te hinten om haar 2cv eens wa op te peppen maar kmag nie. Kzou al content zijn met een turboproject :p

Soundstorm

Legacy Member
Asserti zei:
volgens utube comments is Ken Block co owner van DC Shoes?
Idd (dacht zelfs oprichter). Wss van Monster Energy ook. Of toch op de een of andere manier met elkaar verbonden.
Guardian-X- zei:
krijg wel zin om es dc's te kopen... heb der altij al es wille kope ma die in de commercial zien er er wel echt funky uit :)
De reclame heeft dus gewerkt :D

Ik vin da maar pure plastiek schoenen waar ge alleen maar zweetvoeten in krijgt.

Terror Factor

Legacy Member
citrofenwick zei:
Aan onze vorige 2cv hangde ook een ferrari-sticker :unsure:



Ik zit mijn ma al een tijdje te hinten om haar 2cv eens wa op te peppen maar kmag nie. Kzou al content zijn met een turboproject :p

Du-uh, da werkt ni me moeders! Snelheid-optrekken-pk's-... pakt daar ni bij, althans ni bij de mijne:p

citrofenwick

Legacy Member
Terror Factor zei:
Du-uh, da werkt ni me moeders! Snelheid-optrekken-pk's-... pakt daar ni bij, althans ni bij de mijne:p
Mijn ma zaagt soms nog dat haar geitje te traag is om mee te kunnen met het verkeer, dus misschien kan ik ze ooit overtuigen. Ooit reed ze met een Nissan Cherry Turbo, dus die zware voet moet wakker te krijgen zijn :D

Brecht

Legacy Member
toen mijn moeder hare nieuwe auto had zat ze constant te zeggen datn traag was en da are vorigen beter optrok :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan