Archief - filmpjes - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jack-in-the-box

Legacy Member
Damn, idd da geluid van die Aston :o
daar kijk 'k nu echt wel eens naar uit om die op Top Gear te zien op hun circuit in vergelijking met een GT3 RS & ferrari 360 CS

edit: die mini is niet slecht, maar flauw in vergelijking met die aston :o :D

bram1987

Legacy Member
edit: die mini is niet slecht, maar flauw in vergelijking met die aston :o

mmm ja er is ook een klein verschil ik klasse enzo :p
damn da ding kost 1.000.000 pont

en de mini heb k zelf gebouwd en die aston nie ;)

ComputerVISTA

Legacy Member
Da ge da allemaal zelf kunt is kan ik serieus bewonderen alvast :)

ComputerVISTA

Legacy Member
Klinkt fan-bloody-tastic :love:

Klikt wat als kwertie z'n audi. Wat imo nog steeds de beste sound van't forum is :$

Poplipo

Legacy Member
Ik herinner mij nog altijd dat beeld van in brustem: kwertie komt met zijn quattro vanachter den hangaar, de zon ewa laag, Kwertie vollenbak, zowel qua bochtenwerk als qua toeren :love:

en een heleboel stof ^^

Guardian-X-

Legacy Member
Soundstorm zei:
De reclame heeft dus gewerkt :D

Ik vin da maar pure plastiek schoenen waar ge alleen maar zweetvoeten in krijgt.

Bwa die lijken me nog "los" om de voet ... heb nie rap zweetvoeten dus mss valt da nog mee die schoene

DC Shoes Webstore | Performance Footwear & Apparel

Aant twijfelen om een paar aan te schaffe ... weet alleen nie goe welke maat nemen want da verschilt altijd zo bij andere merken :S neemt ne 43 van x merk en em is even groot als ne 45 van een ander merk.

Wss zijn die dingen niet te vinden in de winkel ook :(

Diene hoodie is ook heel wijs ( Draag da graag. Ok ge krijgt wa thug/trash appearance mee mja draag die dingen gewoon graag )

DC Shoes Webstore | Performance Footwear & Apparel

Alleen valt de prijs wat tegen :unsure:

Zit ook al maanden te twijfelen voor ke zo eentje aan te schaffen
Drift Japan SPEED JP White Hoodie | DRIFT JAPAN Online Shop maar alweer vrees voor te mispakken in de maten.


edit ivm de schoene : nvm dus -> it is currently our policy not to ship orders to addresses outside the United States. :(

Terror Factor

Legacy Member
Guardian-X- zei:
Bwa die lijken me nog "los" om de voet ... heb nie rap zweetvoeten dus mss valt da nog mee die schoene

DC Shoes Webstore | Performance Footwear & Apparel

Aant twijfelen om een paar aan te schaffe ... weet alleen nie goe welke maat nemen want da verschilt altijd zo bij andere merken :S neemt ne 43 van x merk en em is even groot als ne 45 van een ander merk.

Wss zijn die dingen niet te vinden in de winkel ook :(

Diene hoodie is ook heel wijs ( Draag da graag. Ok ge krijgt wa thug/trash appearance mee mja draag die dingen gewoon graag )

DC Shoes Webstore | Performance Footwear & Apparel

Alleen valt de prijs wat tegen :unsure:

Zit ook al maanden te twijfelen voor ke zo eentje aan te schaffen
Drift Japan SPEED JP White Hoodie | DRIFT JAPAN Online Shop maar alweer vrees voor te mispakken in de maten.


edit ivm de schoene : nvm dus -> it is currently our policy not to ship orders to addresses outside the United States. :(
170 dollar vo ne pull vol me reclame en ne verkeerde naam op, toch maar ni imo:p

die van drift japan is wel nog cool, ma dan zijde verplicht om ne japanse rwd te hebben :D

En die golf is geweldig, eindelijk ne fatsoenlijke golf! Wa een geluid ook :o
Kwertie zijn audi had idd wel 't knapste geluid imo:)

Terror Factor

Legacy Member
Puma heeft ook veel van die schoenen, en die zijn idd nog wel nice:p
Ma blauw is ni zo m'n kleur :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan