denkimi
Legacy Member
Mee zei:Da gaat zo hard zo ne moto, niet te doen. 250-260 op Zolder, daar moet ge al nen heel speciale vierwieler voor hebben om dat daar te halen.
Wat mij zowat tegensteekt voor later: valt een moto te corrigeren?
Als ge bij een (rwd) auto wat te veel gas geeft in een bocht en ge kunt wat rijden stuurt ge wat tegen, maar is dat ook mogelijk bij een moto als uw voornaam niet Valentino is?
laat uwe naam veranderen, dan is het probleem direct opgelost





