Destroyer
Legacy Member
massey-ferguson zei:Dat geluid trekt echt op de ballen![]()
silence fool!
p )YouTube - Pagani Zonda R in Monza Awesome sound HQ
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
massey-ferguson zei:Dat geluid trekt echt op de ballen![]()
p )128MB zei:hebde da filmke wel gans gekeken ??
da klinkt UBERZALIG als em doortrekt.

128MB zei:hebde da filmke wel gans gekeken ??
da klinkt UBERZALIG als em doortrekt.

ivar zei:Ik vraag mij af of die rijders zich schuldig voelen als ze mekaar van de baan duwen...
Die kerel is nie normaalStancke zei:

gij kettercitrofenwick zei:Die kerel is nie normaal
Zonet dit gefilmd:
[youtube]z4mZX2UsPII[/youtube]
Das die kerel die die wedstrijd gewonnen heeft van patrick snijers. Zijn copiloot heet Andy Lefevere, maar ik weet zijn naam niet. Em reed nochtans zeker nie slecht.

den-kimi zei:gij ketter
dat is lefevere in een c2 r2max van caen, als ge ook maar een heel klein beetje geïnteresseerd zijt in rally zou ge dat toch wel mogen weten.
den-kimi zei:gij ketter
dat is lefevere in een c2 r2max van caen, als ge ook maar een heel klein beetje geïnteresseerd zijt in rally zou ge dat toch wel mogen weten.
het is wel een R2max, caen heeft er 3 en 1 gewone r2st!no zei:dat is idd lefevere , wel geen R2 max ! tis ne gewoone r2 ! was wel cool om te zien , twas lik slow motion ! shakedown was wel de moeite , straks weer gaan zien in ieper op de markt !
citrofenwick zei:Ge hebt idd gelijk, Lefevre is de piloot. Het is mij daar gisteren zo gezegd geweest en ik nam aan dat het klopte aangezien ik Lefevre de laatste keer (orc in oostrozebeke) zag rijden met een E46.
En ik geef toe dat ik dat wereldje nog bijlange nie zo goed ken, maar ik kan het maar leren hé. Ik heb nog maar enkele rally's gedaan, hopelijk vindt ge da ook niet erg. En een beetje vriendelijker mag ook e :ironic:
Stino: volgens mij is het wel een r2 max.
link: YpresRally
black_scorpion zei:


den-kimi zei:het is wel een R2max, caen heeft er 3 en 1 gewone r2
het was maar om te lachen zenne, ik ben al lang blij dat er hier nog mensen zitten die naar de rally gaan.
k np then. Het bevalt me iig steeds meer en meerden-kimi zei:het is wel een R2max, caen heeft er 3 en 1 gewone r2
het was maar om te lachen zenne, ik ben al lang blij dat er hier nog mensen zitten die naar de rally gaan.

Terror Factor zei:Daar zitte ook wel e deel gigantische idioten tussen, imo
Me een quad jumps pakken is precies wel iets trickyer dan me ne moto![]()
128MB zei:

NiXiE zei:eerste ding met die planken...
gewoon 2 houten planken gelegd precies...
wa nen dwaas