Archief - filmpjes - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

lammeken

Legacy Member
128MB zei:
hebde da filmke wel gans gekeken ?? :wtf::wtf:

da klinkt UBERZALIG als em doortrekt.

Heb het weldegelijk gans bekeken.
Maar genoeg hierover,laat het ons erbij houden dat smaken verschillen ;)

Guardian-X-

Legacy Member
128MB zei:
hebde da filmke wel gans gekeken ?? :wtf::wtf:

da klinkt UBERZALIG als em doortrekt.

had ik et geluid nie goe gevonden had ik de link ook nie gepost he :wtf:

anyway met " er zijn beter klinkende wagens " bedoel ik dat het niet mijn favoriet is maar daarom zeker nie slecht ...

Dracones

Legacy Member
als hem gewoon draait vind ik het eigenlijk echt wel afschuwelijk

maar eens dat hij rijd :drool:

denkimi

Legacy Member
citrofenwick zei:
Die kerel is nie normaal :D
Zonet dit gefilmd:
[youtube]z4mZX2UsPII[/youtube]

Das die kerel die die wedstrijd gewonnen heeft van patrick snijers. Zijn copiloot heet Andy Lefevere, maar ik weet zijn naam niet. Em reed nochtans zeker nie slecht.
gij ketter :angry:

dat is lefevere in een c2 r2max van caen, als ge ook maar een heel klein beetje geïnteresseerd zijt in rally zou ge dat toch wel mogen weten.

st!no

Legacy Member
den-kimi zei:
gij ketter :angry:

dat is lefevere in een c2 r2max van caen, als ge ook maar een heel klein beetje geïnteresseerd zijt in rally zou ge dat toch wel mogen weten.

dat is idd lefevere , wel geen R2 max ! tis ne gewoone r2 ! was wel cool om te zien , twas lik slow motion ! shakedown was wel de moeite , straks weer gaan zien in ieper op de markt !

citrofenwick

Legacy Member
den-kimi zei:
gij ketter :angry:

dat is lefevere in een c2 r2max van caen, als ge ook maar een heel klein beetje geïnteresseerd zijt in rally zou ge dat toch wel mogen weten.

Ge hebt idd gelijk, Lefevre is de piloot. Het is mij daar gisteren zo gezegd geweest en ik nam aan dat het klopte aangezien ik Lefevre de laatste keer (orc in oostrozebeke) zag rijden met een E46.
En ik geef toe dat ik dat wereldje nog bijlange nie zo goed ken, maar ik kan het maar leren hé. Ik heb nog maar enkele rally's gedaan, hopelijk vindt ge da ook niet erg. En een beetje vriendelijker mag ook e :ironic:

Stino: volgens mij is het wel een r2 max.
link: YpresRally

denkimi

Legacy Member
st!no zei:
dat is idd lefevere , wel geen R2 max ! tis ne gewoone r2 ! was wel cool om te zien , twas lik slow motion ! shakedown was wel de moeite , straks weer gaan zien in ieper op de markt !
het is wel een R2max, caen heeft er 3 en 1 gewone r2

citrofenwick zei:
Ge hebt idd gelijk, Lefevre is de piloot. Het is mij daar gisteren zo gezegd geweest en ik nam aan dat het klopte aangezien ik Lefevre de laatste keer (orc in oostrozebeke) zag rijden met een E46.
En ik geef toe dat ik dat wereldje nog bijlange nie zo goed ken, maar ik kan het maar leren hé. Ik heb nog maar enkele rally's gedaan, hopelijk vindt ge da ook niet erg. En een beetje vriendelijker mag ook e :ironic:

Stino: volgens mij is het wel een r2 max.
link: YpresRally

het was maar om te lachen zenne, ik ben al lang blij dat er hier nog mensen zitten die naar de rally gaan.

st!no

Legacy Member
den-kimi zei:
het is wel een R2max, caen heeft er 3 en 1 gewone r2



het was maar om te lachen zenne, ik ben al lang blij dat er hier nog mensen zitten die naar de rally gaan.

is idd een R2 max , vanavond gezien op service ! twas allesinds de moeite vandaag !

citrofenwick

Legacy Member
den-kimi zei:
het is wel een R2max, caen heeft er 3 en 1 gewone r2



het was maar om te lachen zenne, ik ben al lang blij dat er hier nog mensen zitten die naar de rally gaan.
k np then. Het bevalt me iig steeds meer en meer ;)

nixie

Legacy Member
Terror Factor zei:
Daar zitte ook wel e deel gigantische idioten tussen, imo:p

Me een quad jumps pakken is precies wel iets trickyer dan me ne moto:p

eerste ding met die planken...
gewoon 2 houten planken gelegd precies...
wa nen dwaas

Katoom

Legacy Member
NiXiE zei:
eerste ding met die planken...
gewoon 2 houten planken gelegd precies...
wa nen dwaas



Dien met zen oprijplaten is ni veel slimmer, natuurlijk trekken de achterste wielen die achteruit als ze niet geborgd zitten.....
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan