Archief - filmpjes - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

128MB

Legacy Member
Er zijn r1 karts. maar die dingen hebben dan echte brembo schijven op de 4 wielen, etc ..
totale kost hebde dan van een echte r1

ma ik denk dat het niet zo verschrikkelijk moeilijk moet zijn een groter moteurke op een kart te plaatsen? :unsure:

Terror Factor

Legacy Member
Er zijn zeker R1 karts, en zelfs me dezelfde opbouw als die van uw filmke hoor:p
De bekendste 1000cc kart is wss gixxerkart, zoek die maar es op youtube^^

En het lijkt me eig ook niet zo onmogelijk om da te maken :p

128MB

Legacy Member
als ge nu zo ne moteur zoekt, een paar extra buiskes tussen een bestaand kart frame last, een ander ketting, etc ... c'est tous non?

Stancke

Legacy Member
Deze video is vanwege auteursrechtbeperkingen niet beschikbaar in je land.

:sad:

nixie

Legacy Member
wa ne zever is da altijd...
precies of ik mag niks zien da in een ander land is geupload

spoon

Legacy Member
heb het probleem gevonden met mijn filmke gemoogd der tegenwoordig gene muziek meer op zetten ze :(

Je video met de naam ' Honda S2000 brabant meeting zondag 21 juni 2009 ' kan audio inhoud die eigendom is van of in licentie is gegeven door UMG bevatten.
Je video is daarom overal geblokkeerd, behalve op de volgende locaties:

«Vision»

Legacy Member
Zou ge niet een 50 cc ketting zaag kunnen aansluiten op de as van een gewone kids gocart?

ge vervangt de ketting door een gewone een cover erover en dan de ketting over het tandwiel laten lopen waar normaal de ketting op ligt van de trappers.

Alle 'k weet niet of dat logisch klinkt maar dat lijkt me de makkelijkste manier om een moteur op een gewonen pedaal gocart te leggen. Dan de wielen en remmen en stuurinrichting steviger maken en ge hebt een home made gocart.

Dan hebt ge toch al snel zo'n 3 a 5 pk gocart gemaakt.

Soundstorm

Legacy Member
spoon zei:
heb het probleem gevonden met mijn filmke gemoogd der tegenwoordig gene muziek meer op zetten ze :(
Tbegint toch wa erg te worden :( Enkel maar korte stukjes gebruiken mét achtergrondgeluid.

Zet het anders op streetfire/vimeo/... of zo.

Terror Factor

Legacy Member
«Vision» zei:
Zou ge niet een 50 cc ketting zaag kunnen aansluiten op de as van een gewone kids gocart?

ge vervangt de ketting door een gewone een cover erover en dan de ketting over het tandwiel laten lopen waar normaal de ketting op ligt van de trappers.

Alle 'k weet niet of dat logisch klinkt maar dat lijkt me de makkelijkste manier om een moteur op een gewonen pedaal gocart te leggen. Dan de wielen en remmen en stuurinrichting steviger maken en ge hebt een home made gocart.

Dan hebt ge toch al snel zo'n 3 a 5 pk gocart gemaakt.

kettingzaag heeft toch geen mechanisme voor de snelheid te regelen, als ik me niet vergis? daar zijde dan ni veel mee he :)
Kunt ge beter de motor van een mobiletje ofzo nemen, en da valt idd wel te doen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan