Archief - filmpjes - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

krisse5844

Legacy Member

x-boxter2003

Legacy Member
blind_ripper zei:

Ik heb de serie op Nederland 1 helemaal gezien. Een andere gek reed in het introductie filmpje van hem een rontonde op langs de andere kant zodat hij niet moest rondrijden voor de 4de afslag, daarom nam hij een shortcut en ging hij wat spookrijden op de rotonde. Er kwam wel juist iemand af die normaal op de rontonde reed, dat mens kreeg ver een aanval. Hij deed dat dikwijls zei hij :doh:

Het mag dan misschien wel geweest zijn om in de belangstelling te staan met de cameraploegen bij, maar zo een gek moesten ze onmiddellijk rijverbod geven voor een jaar.

Soundstorm

Legacy Member
NiXiE zei:
das als hij total loss verklaard wordt.
dan komt de wagne in handen van de verzekeraar en betaalt de verzekeraar het bedrag uit aan die persoon.
die kan dan zijn wagen eventueel terug kopen om zelf nog te laten herstellen.

snap het ook niet echt, die wagen is toch van die mens, waarom zoudie in handen vallen van de verzekering...
Ja, als hij total loss is kan hij eigendom worden van de verzekering. Maar dat is alleen het geval als ze de eigenaar dan een bedrag geven dat gelijk is met de huidige waarde van de wagen. Niet als ze hem het bedrag geven van de herstelkosten.

Anders zou het inderdaad zo zijn dat een volledig bekraste wagen total loss verklaard wordt. Ze geven de eigenaar dan 2k (kosten om te herspuiten) maar de auto wordt hun eigendom. Zelf herstellen ze hem dan ook voor 2k. Totale investering 4k voor een wagen die bijvoorbeeld nog 15k waard is.

Artikel en de hele situatie zijn dus een hele hoop zever en verwarring.

Mr. SLASH

Legacy Member
eentje van karfreitag vorige week .
rond 01:00 :)

[youtube]5FLUkaySEY8[/youtube]

Rubmifer

Legacy Member

Mikail

Legacy Member
Rubmifer zei:
Wat een debiel, jongens toch. Hoe dat zo iemand aan een rijbewijs kan komen. Had ik gekunnen, ik had hem al lang door mijn scherm gewurgd.
't Is er indeed zwaar over ze.
Tot daar aan toe dat ge niet zo goed kunt rijden, maar dat ge u stuur loslaat en u ogen bedekt als er iets gebeurt voor u, kan ik echt niet plaatsen.

Katoom

Legacy Member
Mr. SLASH zei:
eentje van karfreitag vorige week .
rond 01:00 :)
5FLUkaySE
Die staan daar opt gemak langs Da klein vangrailke, sommige zijn hun leven toch wel beu precies. :p

nTFs

Legacy Member
Tevreden dat hij die zaak aan gort heeft gereden. Ontevreden als hij de rekening krijgt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan