Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ComputerVISTA zei:Dienen Rolls![]()
blind_ripper zei:Om jullie een voorbeeld te geven.
Pim is niet zo slim (part I) De allerslechtste chauffeur van Nederland 2011 - YouTube
Pim is niet zo slim (Part II) De allerslechtste chauffeur van Nederland 2011 - YouTube
Pim is niet zo slim (part III) - YouTube
Dat kom uit het programma van vista zen filmpje...


blind_ripper zei:Om jullie een voorbeeld te geven.
Pim is niet zo slim (part I) De allerslechtste chauffeur van Nederland 2011 - YouTube
Pim is niet zo slim (Part II) De allerslechtste chauffeur van Nederland 2011 - YouTube
Pim is niet zo slim (part III) - YouTube
Dat kom uit het programma van vista zen filmpje...
Ja, als hij total loss is kan hij eigendom worden van de verzekering. Maar dat is alleen het geval als ze de eigenaar dan een bedrag geven dat gelijk is met de huidige waarde van de wagen. Niet als ze hem het bedrag geven van de herstelkosten.NiXiE zei:das als hij total loss verklaard wordt.
dan komt de wagne in handen van de verzekeraar en betaalt de verzekeraar het bedrag uit aan die persoon.
die kan dan zijn wagen eventueel terug kopen om zelf nog te laten herstellen.
snap het ook niet echt, die wagen is toch van die mens, waarom zoudie in handen vallen van de verzekering...
hehe mooie koprolMr. SLASH zei:eentje van karfreitag vorige week .
rond 01:00
[youtube]5FLUkaySEY8[/youtube]
blind_ripper zei:Om jullie een voorbeeld te geven.
Pim is niet zo slim (part I) De allerslechtste chauffeur van Nederland 2011 - YouTube
Pim is niet zo slim (Part II) De allerslechtste chauffeur van Nederland 2011 - YouTube
Pim is niet zo slim (part III) - YouTube
Dat kom uit het programma van vista zen filmpje...
't Is er indeed zwaar over ze.Rubmifer zei:Wat een debiel, jongens toch. Hoe dat zo iemand aan een rijbewijs kan komen. Had ik gekunnen, ik had hem al lang door mijn scherm gewurgd.
ElZ zei:

Die staan daar opt gemak langs Da klein vangrailke, sommige zijn hun leven toch wel beu precies.Mr. SLASH zei:eentje van karfreitag vorige week .
rond 01:00
5FLUkaySE
