Archief - filmpjes - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jack-in-the-box

Legacy Member
Voor degenen die het zich afvroegen hoe een richtbank werkt.

[youtube]g7rsK-n_Ty0[/youtube]

Katoom

Legacy Member
Jack-in-the-box zei:
Voor degenen die het zich afvroegen hoe een richtbank werkt.

[youtube]g7rsK-n_Ty0[/youtube]
haha, met ne Celette heb ik indertijd nog leren werken. :D

x-boxter2003

Legacy Member
Muscleduck zei:
Wat is diene mens aan het doen? Frame recht trekken of zo?

Het chassis van de auto weer rechten, nog nooit van gehoord? Ze maken allesinds wel nog veel werk van een oude corolla. Als het niet voor een demo was zou hij op de schroot beland zijn.

krisse5844

Legacy Member
x-boxter2003 zei:
Ze maken allesinds wel nog veel werk van een oude corolla. Als het niet voor een demo was zou hij op de schroot beland zijn.

Ewel kwas eigenlijk just tzelfde aan het denken .

Denk dat ze eerder een oude brokke gepakt hebben voor moest het rechten toch mis aflopen :unsure:...

josilirios

Legacy Member
ze trok anders lekker op in de zone 30
ow shit, sorry meneer, ik ben verzekerd hoor, lulz

Draaksken

Legacy Member
moest die wijve op de camaro knalle .. haar hoofd zitte tusse de deur .. meermaals .. of ik buil de camaro uit met haar bakkes -.-

Soundstorm

Legacy Member
nTFs zei:
Wat een aap. Het vlammeke is weg, dus blijf maar weg met die blusser. Al dat poeder opkuisen is veel te veel werk!
Was hij daar even mis.
ComputerVISTA zei:
Iemand die al zo veel ongelukken heeft gehad, daar ga je als passagier toch niet gewoon gaan bijzitten en niks zeggen als ze 70+ door een zone 30 rijden. Wss was net hetzelfde gebeurd als die andere reed.

Vind het wel een vreemde situatie. In Nederland is dat super gemakkelijk om uw wagen opnieuw te laten taxeren. Dan heeft hij terug een actuele catalogusprijs, en dan doet de verzekering ook niet moeilijk.
Ook raar dat de schade 10k is, en als de verzekering dat geeft, de auto ook van hun is. Volgens mij is dat artikel verkeerd, want anders doet de verzekering nog eens extra winst. Want als elke auto waarbij de herstelling betaald wordt door de verzekering, eigendom wordt van de verzekering, dan kunnen die wel een mooi handeltje opzetten.

Dastardly

Legacy Member
Soundstorm zei:
Want als elke auto waarbij de herstelling betaald wordt door de verzekering, eigendom wordt van de verzekering, dan kunnen die wel een mooi handeltje opzetten.

snap het ook niet echt helemaal. zou anders wel een fijne job zijn ...

meneer zijn volledig gerestaureerde jaguar e heeft een kras op de achterbumper? sorry, maar dan is ie nu dus van mij :woohoo:

nixie

Legacy Member
das als hij total loss verklaard wordt.
dan komt de wagne in handen van de verzekeraar en betaalt de verzekeraar het bedrag uit aan die persoon.
die kan dan zijn wagen eventueel terug kopen om zelf nog te laten herstellen.

snap het ook niet echt, die wagen is toch van die mens, waarom zoudie in handen vallen van de verzekering...

AhReNd

Legacy Member
Draaksken zei:
moest die wijve op de camaro knalle .. haar hoofd zitte tusse de deur .. meermaals .. of ik buil de camaro uit met haar bakkes -.-

Ik mag er niet aan denken. Aan den trekhaak vastbinden en lopen zal ze doen tegen 70km/u in zone 30.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan