Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
switchblade zei:
haha, met ne Celette heb ik indertijd nog leren werken.Jack-in-the-box zei:Voor degenen die het zich afvroegen hoe een richtbank werkt.
[youtube]g7rsK-n_Ty0[/youtube]

Muscleduck zei:Wat is diene mens aan het doen? Frame recht trekken of zo?
x-boxter2003 zei:Ze maken allesinds wel nog veel werk van een oude corolla. Als het niet voor een demo was zou hij op de schroot beland zijn.
...ComputerVISTA zei:
Wat een aap. Het vlammeke is weg, dus blijf maar weg met die blusser. Al dat poeder opkuisen is veel te veel werk!nTFs zei:
Iemand die al zo veel ongelukken heeft gehad, daar ga je als passagier toch niet gewoon gaan bijzitten en niks zeggen als ze 70+ door een zone 30 rijden. Wss was net hetzelfde gebeurd als die andere reed.ComputerVISTA zei:
Soundstorm zei:Want als elke auto waarbij de herstelling betaald wordt door de verzekering, eigendom wordt van de verzekering, dan kunnen die wel een mooi handeltje opzetten.

Draaksken zei:moest die wijve op de camaro knalle .. haar hoofd zitte tusse de deur .. meermaals .. of ik buil de camaro uit met haar bakkes -.-